Oliko suuri operaatio tuon hukkakipinän laitto ja tuliko huomattavaa eroa?
Hieno projekti kaikinpuolin.
Ei enään minkään sortin kipinä ongelmia, viime tulpilla ajoin puoliks tehdyllä lastulla (rikkaalla, viinalla) yli 15tkm...
Vanhat tulpat oli ihan ok kylläkin, vikana olikin tyhjäkäynti venttiili jumitteli (putsattu) ja lambda sekoili välillä (uusittu). Sen mitä ehti testailee, ennen kun Aisin Warner Bros hajosi.

Muutenkin kipinän teho on parempi, vedossa pientä positiivisuutta.
Jos vähänkään kipunassa jotain (kuten aina tuntuu noilla jakajilla olevan) niin BTI:hin vaan yhteyttä. Parin johdon kolvaus, suora johtosarja ja sitten itte värkkää tuen vaan puolalle!
Kiitokset. Kiva jos joku muukin tykkää käyttisprojektista, violetti 945 classic ollut haaveena niin kauan kuin sellaisen ekan kerran näin n. 10-15v sitten.
Valitettavasti olisi ihan oikea projektikin tallissa... Mutta jännästi aina nää käyttiksetkin vähän paranee/pahenee matkan varrella.

Kuvia napsittu taas muutama:

Modattu 240 poljin (näyttääpä vinolta jotenkin kuvassa

)

Wilwoodin sylinteri pellissä kiinni, pitää vähä tukkia orkkis reikiä, ei ihan sama jako ollu


Rikkinäinen imusiipi (huom. tyyppikilpi

)
Hirveessä flunssassa ollu niin oikeen edistyny tääkään prokkis taas vaihteeks.
Kometista soitti, ettei automaatin takapää käyny (lyhennettyyn) M90 etupätkään. Kävin viemässä M90 takapätkän ja prkl, ei se automaatin sopinu.
Meni vaan 1cm booreille ja tyssäs täysin. Kuulemma ihan normaalia, yleensä osuu kohdalleen mut aina ei.

No ens viikolla kardaani valmis.
Lensua häiritty keppitelineen hitsauksen kanssa. Välttävää pyysin ja priimaa taas tuli.

Kuvaa en taida kehtaa ottaa kun itte ne katkasin, ehkä vähän hölmöstikkin.
