En epäile, etteikö tällä hammermodilla olisi vaikutusta rynkytykseen, mutta ihmetten, että miten auton hidastuvuudella/jarruttamisella on vaikutusta rynkytykseen, jos vika on polttoainepuolella?
Onkos TDI-koneessa tämä ominaisuus että käy hivenen korotettua tyhjäkäyntiä auton ollessa liikkeellä?
Tuo juuri ennen pysähtymistä esiintyvä "rynkytys" voisi olla jotenkin tekemisissä em. seikan kanssa.
Joutokäynnilläkin esiin loihdittavissa oleva rynkytys (evry ilman diodeja) johtunee ristiriidasta määränsäätimen antaman tiedon ja halutun käyntinopeuden välillä.
ECU ei hyväksy tietoa liian pienestä ruiskutusmäärästä ja käskee pumpun ruiskuttamaan enemmän.
Käyntinopeus nousee jolloin ruiskutusmäärää pyydetään vähentämään että saataisiin toivottu käyntinopeus aikaiseksi = piiri pieni pyörii...
Nämä nyt on näitä omia hajatelmiani, mutta todistetusti rynkytys katosi kaverin V70:sta "antihammeroinnin" jälkeen.