Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 60 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.
Onhan tuossa taas tovi mennyt, kun viimeksi tätä päiväkirjaa on kerennyt aukomaan. Suurempia ihmeitä ei ole käynyt, mutta jotain pientä sattuu aina. Parisataa km sitten kampiakselin asentoanturi (tai LH, kumminko sen ottaa) alkoi jälleen antamaan koodia 1-3-1, joten näyttäisi että anturi alkaa olla siirtymässä pikkuhiljaa ehtoo puolelle. Tällä hetkellä anturi on haistellut vauhtiksen kylkeä 400tkm. matkan plus tyhjäkäynnit päälle, saattaahan se saman teräsmökyn katselu alkaa harmittamaan heikompaakin.

Kivi pahanen hyppäsi hiekkatiellä kuskipuolen umpionlasiin, eli tietysti siihen uudempaan ja parempi kuntoiseen. Tilanne saatiin paikattua injectorilta hommatulla lasilla. Umpion kasauksen jälkeen suuntasin vielä ajovaloja korkeussuunnassa. Onneksi ostin lasit molemminpuolin, sillä oikeanpuoleinen lasi onkin niin puhaltunut että se varmaan pitää vaihtaa tuuriani uhaten.
Siisti reikä

Talvi kumit pitäisi ruuvailla seuraavaksi, ja hommata letku- tai lohkolämmitin. Vanha Defa otti itseensä niin pahasti että poltti omasta, sekä naapurin tallista sulakkeet. Vai laittaisko talveksi seisontaan
