Olisko reilu kuukausi kun laitettiin mega -90 245:seen. Lh:n johtosarjan saa irroitettua kokonaisena pois varsin helpolla, siksi ei tullut mieleenkään käyttää sitä.
Protopartsilta meille tuli puolivalmistejohtosarja eli boxin puoli valmiina, konehuoneen puolella kuljetellaan johdot ja lyhennetään mieleiseksi ja sitten anturien johdot ja suuttimien liittimet tinataan kiinni. Saa helposti tehtyä juuri niin siistiä tai epäsiistiä kuin haluaa. Yhteen aiempaan 240 megaamiseen otettiin valmis johtosarja, kyllä siitäkin hyvä tuli kun lyhensi johdot oikeaan mittaan, siksi viimeisin puolivalmisteena.
Keskikonsolin kupeesta apparin puolelta lh:n johtosarjan liittimestä löytyy paikat suoraan megan ohjaukselle ja bensapumpuille, tämä liitin siis jää autoon kun lh:n johtosarja irroitetaan.
Orkkis 60-2 vr-anturi jäi käyttöön ja mittariston lämötilannäytön anturi, 850 tps, imuilma ja megan lämpöanturi ns. gm antureina niin ei tarvitse turata kalibrointien kanssa. Ja tietysti laitettiin laajakaista säätämistä varten.
No kannattiko parin päivän turaaminen yhden vkl aikana, KYLLÄ

500tkm ajetun B200f uumeniin oli piilotettu toimiva moottori alkuperäisen moottorinohjauksen taakse

Lisäksi tehty muutos helpottaa ja mahdollistaa kaikenlaisen hulluttelun koneosastolla jos niin haluaa...
Moottorinohjaus voi olla merkiltään mikä vaan, samat hommat siinä teettää kuitenkin. Meillä siksi mega kun kahdessa muussakin on sellainen ja se tullut jollakin tapaa tutuksi. Säätö helppoa ja vertaistukea paljon saatavilla.