Kesämiitissä tuli käytyä ja reissu meni mainiosti, mitään ei hajonnut ja auto pelasi muutenkin hienosti. Montaa pitkää pätkää (yli 100km) en ole tainnut tällä ajaakkaan, paitsi viime kesänä Ahvenistolle. Mukava huomata, että vakio b230ft vie tätä koppaa vaivatta ja kohtuullisella kulutuksella, perävältys saisi olla vaan harvempi, kun jaksaa kuitenkin.
Rakentelin romulaatikon antimista kolmannen moottorin tuen. Välitankona toimii 240 etukallistuksenvakaajan vakaajaa kiinnitys tangot jotka hitsasin yhteen. Molemmissa päissä silmukat ja aikaa nähneet puslat, mutta joustavat ja tukevat vielä tarpeeksi. Kuvia en ole ottanut ensimäistäkään, mutta jospa muistaisin ensi kerralla kun käytän irti maalausta varten.
Tuen asennuksen jälkeen huomasi eron jo heti kiihtyvyydessä ja kaasun vasteessa, ero on kuin yöllä ja päivällä

Autossa kummitellut 1-3-1 vikakoodi k-akselin anturista on pysynyt poissa. Epäilen että moottori vatkasi käynnstyksessä niin paljon, että joko johdot, tai anturi ei tykännyt

nyt käynnistyy normaalin kuuloisesti, ei tarvitse sahata, tai käynnisty liian hätäisesti. Talven aikana pitäisi maalata korisarja valkoiseksi, maalata vanteet, vaihtaa ic, suuttimet ja huoltaa 18t. Näille tietty lastu. Eiköhän se siitä

Loppuun kuva, ottaja JuhaU
