Syylärin letkut hain vaihtoehto B:t, syyläri kun siirtyy orkkispaikalle, niin vanhat letkut ei yltäneet enää paikoilleen. Materiaali vaikutti pussin avaamisen jälkeenkin hyvältä, saa nähdä kauanko kestäävät. Öljynjäähdytin siirtyi konehuoneen puolelle, olin kahden vaiheilla, että laitanko edes koko kapistusta, mutta ompahan nyt. Flektille piti tehdä vähän matalampi teline, että kaikki himmakat mahtuu keulalle. Ilmanputsarikotelo aiheuttaa pään vaivaa vielä imuputken osalta. Rako kolmannen moottorituen ja alavesiletkun välissä on n. 77mm ja mutkaa vähintään tarpeeksi. On varmaan hommattava ohutseinämäistä alumiini torvea ja silikonimutkat.
Muita osia ei enää puutu, kun isompi IMM. ja takajarrut. Jarruosat hommaan ja vaihdan ennen toukokuun loppua, pitäisi ensin päästä vähän ajamaan muutenkin autoa hereille. Käyn ajelemassa vielä orkkis turbolla ja suuttimilla niin ei tule enempää yllätyksiä kun kaikki on kohmeessa ja paljon uusia osia kiinni.
Ensi viikolla alkaakin ihana iltavuoro, niin ei tarvitse tämän päivän jälkeen koskea autoon melkein viikkoon

Uusia kuvia ei puhelimeen ole tarttunut
