Laatikko rumba alkoi viimeviikolla, nosturin "kaukaisesta" sijainnista johtuen hommia tullut tehtyä pekkasilla ja pienissä pätkissä.
Vielä jäi pikkuisen rutistettavaa jotta auto on jälleen ajo kunnossa.
Otin auton ajoon pari päivää ennen ja tippa linssissä rutistelin m47 vaihteita sisään (joka purettiin ehjänä irti)


Purku meni suhteelisen kivuttomasti, tästä ei tullut kuvia otettua, tuppaa jäämään puhelimen räplääminen kun on mielekästä tekemistä

Vaihteiston tuki palkin muutossarja tuli Jktku:n kautta, kuten kytkinpolkimen muutossarjakin. Pääsylkästä löytyi random kuva.

Sre -763 ruuvattiin vauhtikseen

Keppitelineen toinen korva oli särkynyt vaihteistoa purkaessa, enkä huomannut sitä ostaessa. Myyjäkin oli niin fiksu ettei maininnut asiasta. Liekkö savolaisen vittumainen tinkaaminen hinnasta teki osansa? Tallilla ei ole tigiä saati sillä onnistuneesti hitsannutta, tein kulmaraudasta esteettisen telineen, jonka ruuvasin askin takakiinnitykseen. Yksi huono kuva mallailun ajalta

Loppuhan meni kuin Edd Chinalla konsanaan
Sinne sujahti

Lootasta jäi vielä öljyt täyttämättä, ja työsylinterin seekerirengas uupuu.
E: korjattu virheellinen nimimerkki muutospalojen takana JVEEM:stä Jktku:n