Jotenkin minusta sieltä puuttui enempi kon 0.05bar
. Mun silmään sieltä puuttui joku 0.25bar
. Mutta kahtotaan kun saat lisää ilmaa että tartteeko viä viilata.
No tai siis niin. "Ilokilo" jäi saamatta, sekä kaikki muu sen jälkeinen hupi

Eilen siis säädettiin autoon lisää sitä kuuluisaa boostia, jonka tuotto jäi harmillisen alas. Yksi ahto letku räjähti kolme(?) kertaa irti, syynä manklausten/jurmujen yms. puute putkistossa. Hitsaillaan semmoset ja koitetaan saada hukkaportti pysymään kiinni hanakammin
Viikko tuli metsästettyä akun ja polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen laihaa seosta. Mitattiin johdotuksia, irrotettiin tankkilaitetta ja etsittiin imuvuotoja, mitään ei löytynyt. Yhden ahtoputken muokkasin uusiksi ja paineistin sen (kuten koko putkiston) irrallaan, hyvältä vaikutti. Kasasimpa käytössä olevan -025 immun tilalle yhden -016 immun kiina runkoonkin, joka toimi ihan loogisesti ja samaan tyyliin -025 kanssa. Auto säädettiin nyt kuitenkin -025 kanssa ja puuha immu jätettiin hyllyyn. Lopulta poistin suuttimien etuvastuksen, sillä autossa on korkea ohmiset sumut, ja afr olikin yllättäen 14.7, ainoastaan ahtorikastus uupui jostain syystä

Säätäessä ei löytynyt mitään ihmeellistä ja auto toimi sitä posahtavaa liitosta lukuunottamatta hienosti.
Loppuun muutama kuvat "vieras varaosa on kuin aikapommi" -hengessä vaikka tässä kikkareessa niitä pommeja on kyllä jo useita mersun takajarrulevyistä lähtien

Tarkastelussa kiinalainen ilmamassamittari, tyypiltään -012 kopio.
Ruuveja avatessa mittauselktroniikka irtoaa kiinalaisesta helposti, useampi ruuvi puuttuu, eikä elktoniikan sisältävässä muoviosass ole niitä jäykkiä johtimia hankaloittamassa purkamista.

Maadoitus oli juotettu uraruuviin, eikä se ollut oikeastaan edes kiinni. Kannessa ei ollut tiivistettä vaan se oli liimattu kiinni.

Kuvassa näkyvät väistöt puuttuu kiinalaisesta kotelosta, säästöä havaittavissa myös kotelo osastolla?


Piirilevyt vierekkäin

Kiinalaisen putkessa ei ollut ollenkaan kuumalankaa, vaan mittaus elimenä käytetään vastuksia.

Minulla tuo kopio osa kesti 5tkm, sen tilalle vaihtui jo ennen mainittu -025 imm. Voi olla että samat tiedot löytyi jo täältä jostain, ja onhan näitä "joka pojalla" purettuna, mutta kuvasinpahan muistiin
