Eilen kävin katsastamassa auton, toisella läpi. Syynä kulutustavarana menevät raidetangonpäät. Tällä kertaa oikea ulompi. Kävin hakemassa ja vaihtamassa uuden ja takaisin konttorille. Sain vielä kehotuksen säätää kulmat, ovat totta kai pielessä. Nyt kun niitä aloin tässä säätämään niin eihän ne perkuleen lukitus mutterit aukea. 10mm avokidan sain voiman tunnoissani paskaksi
Muuten ei kummempaa murhetta, paitsi päästöt jäi vähän mietityttämään HC arvon ollessa korkea. Auto myös pätki päästöjä otettaessa. Rajoihin päästiin mutta saisi Se nyt priima olla vaikka kohta moottori varmaan vaihtuukin
Tulpat on uudet Densot, johdot 2v vanhat Koivuselta ostetut, pyörijä ja sen kansi myös,pari vuotta vanhat. Pitänee liitoksia alkaa tonkimaan ja vaihtaa ne johdot johonkin laadukkaampiin.
Tuli myös tehtyä alapuoleiset GT- raudat loppuun. Viimeksihän ne oli vaan n.37cm pitkät 25mm putkenpätkät jotka oli ruuvattu pohjaan. Nyt otin ne siis pois ja tein ne loppuun. Vanha reikä oli hyvä piste reikäsahalle, jolla pyöräytin ensin 19mm koloset, sitten viilasin ne 25mm:iin. Samasta putkesta jota oli jäänyt yli, 25mm pitkät pätkät molempiin päihin putkea ja väiden pohjalla 4mm lattiksesta pyöreät lätkät. Hitsaten kasaan, ja poralla 6mm reiät lattarautoihin. reikien väli on 35,5cm, jos joku tälläisiä alkaa tekemään. Porasin vielä kotelosuoja-aine reiät ja maalasin mustalla vasaralakalla.

Noille alatukivarsille pitäs kohta tehä jotain, kauheen näköset. Nyt vasta öljytty 5W40:llä ja suihkittu kotelosuojaa päälle.

Helmaa en vielä mustannut. Molemmat puolet on nimittäin hiottava pellille asti, teen sen sitten kesälomalla, tai kun kerkiän.
E: Kuvia ja lisää tekstiä