Mökkiviikonloppu ysin kanssa sujui hienosti. Mitä nyt pientä käynnistymis vaikeutta tänä aamuna oli. Hetken joutui auto herättelemään ennenkuin starttasi. Tyhmä ku olin ja unohdin lohkolämppärin piuhan himaan
Onneksi on uusi akku...
No, lämpötilasta riippuen.... Eilen käynnistin ilman apuja -13C lämpötilasta ja kerran sammahti, joten ruuvasin tänään vanhat säädöt takaisin (joita on haukuttu sika-paksulla oleviksi) takaisin ja heti tulilla ja jäi laakista käymään.
Tosin noita palautettuja säätöjä on hierottu neljä talvea putkeen ja -15C on raja, jossa käynnistäminen menee vaikeaksi.
Enkat on -38C, jossa käyntiin jääminen kesti 5m 30s verran.... Tosin viime talvena -29C pakkasessa minulla lähti kerrasta tulille (10L bensaa täydessä tankissa) ja jouduin antamaan sähköä viidelle autolle. Sanottaisiinko Björn Donnerin sanoin "säätäminen kannattaa aina".
Btw, minä nostin vasta tänään lohkon piuhan autoon, sisälämppärin keralla....

Matkalla tarttui mukaaan kotiin viemisiäkin 
Rouva vaan ei niin digannu 
Yllättyneitä olivat?

FK ahdettuna? Vaiko ihan FT++
