Joop.
Hyvin se auto tosiaan kävi pari käynnistyskertaa ja sitten, kun laitoin vedet koneeseen ja ajattelin käyttää lämpöseksi niin kierroslukutieto oli kadonnut johonkin.
Vika paikallistettiin rikkinäiseen hall-anturiin ja kävin hakeen uuden tilalle. Noh sillä sitten ruudussa välähti kerran joku ~60rpm ja taas hajos anturi.
Mittasin virrat ja kaikki levyltä eikä ne ylittynyt, joten hall-antureiden hajoomiset on vielläkin vähän mysteeri.
Tossa vaiheessa lompakko totes, että vaihdetaan vr-anturiin ja nyt en saa silläkään pirulla kierroslukutietoa..
Itse anturi kyllä tuottaa ihan hyvää ja voimakasta signaalia, mutta se sitten hukkuu megasquirtissa johonkin. Ostin oskilloskoopin niin pääsee selvittään asiaa vähän paremmin..

Tänään tuli briteistä ihan kiva kasa uretaanipuslia autoon:

Alatukivarsien puslat menee toiseen projektiin, mutta muut ajattelin laittaa tähän. Tekis vaikka säädettävän panhard-tangon samalla.