0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
No se anturi otti mulla kiinni siihen kehään, koska en laittanut peräkoppaan tiivistettä. Ainut ero on että mä hioin noista katkaistuista rivoista noi "natsat" tasaseks.
Motonetistä? Minkä merkkiset? Minkälainen alusta ajaa, kova vai pehmeä?
Thanks!
Peräkoppa juuri tommonen, alumiinista mulla ei edes ole. K-arvoja en muista ku toi mittari sovitettu vanhan mallin mittariin. Se voi olla että sulla on tuo anturi liian kaukana?
tähän autoon sopii kyllä pöläritkin hyvin!
its all about stance! Nätti on kyllä volvo...
joo-otänään käytii konttorilla kyselemässä muutoskatsastusta.inssi vaati kaasuiskareiden ja jousien osavertailun lisäksi vielä osavertailua näihin:eli pitäisi siis tehdä vertailu tämä 242 ---> 240 turbo-vakaajien pitäis olla vastaavat kuin turbossa-jarrulevyjen mitat (halkaisija)-vaihdelaatikko pitäis olla vastaava kuin turbossa-kardaani vastaava kuin turbossa-moottorin apupalkin vastaava kuin turbossa, sehän on sama kaikissa-perä pitäis olla vastaava kuin turbossa-auton painojooo, kiva kun eikös näitä kuitenkin ole tehtaalta tullut ihan tilausten mukaan? miten vertaan kun ei ole mihin verrata?minusta aika erikoista, kun kerran porukalla mennyt helpomminkin nämä läpi? vai?
nostetaan nyt vaikka kerran kuukautee esille.eli tonilta tuli lastut hommattua sytkä ja ecuboxiin ja ahdot nostin sinne 0,8-0,9bar,leimalle olis tarkotus yrittää helmikuun lopussa kun on se viikon loma tai sitten viimeistään huhtikuun lopussa. ajoon otan kuitenkin vasta sitten kun lumet on sulanut viime kesän kuvia selailin ja löysin koneelta yhden iha esittelykelposen ni vois laittaa esille ihan vaan siks ettei oo pelkkää kirjotusta kesää/kevättä odotellessa (Kuva poistettu lainauksesta.)