0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Oho, nyt vasta bongasin tämän topicin. No ei muutakuin seuraamaan tämän tarinaa By the way... mitäs vaikutusta noilla GLT nokilla on? Olen lukenut ja kuullut vähän kaikenlaista tarinaa ja tarinat ovat olleet kaikilla vähän erilaiset Itselläkin odottaa nuo GLT nokat asennusta.
Jaa että vähäpäästöisestä ei-vähäpäästöiseksi eli nyt sitten saat päästellä ihan luvan kanssa isosti menemään. Tosin eipä sun kärryt kovin vähäpäästöisiä ole olleet tähänkään asti vaikka luokitukset niin ilmoittaisivatkin.
Noniin. Ne ovat tietääkseni isommalla nostolla ja kuuleman mukaan riittää suurimpaan osaan projekteista. Eli sama kuin monessa muussakin merkissä, että vaparin nokat ovat hieman paremmilla "ravintoarvoilla".Katsastamassa juuri tätä koslaa. Pelottaa. Palaan lopputulokseen myöhemmin.Edit. Auto muuttuikin samalla vähäpäästöisestä ei vähäpäästöiseksi korin mukaan huolimatta siitä, että alkuperäinen moottori oli vähäpäästöinen b230f. Leima tuli ja nyt kilvet taskussa. Pitää laittaa finnittömät kilvet tilaukseen.
Eilen tuli ruuvattua alusta alas ja vaihdettua takajouset. Vaimennin olisi tarkoitus lisätä tuonne perälle ja poistaa se katalysaattori.PLX:n kanssa tuli pieni ongelma. Digitaalinen seosnäyttö pimeni. Eli syttyy normaalisti käynnistäessä, mutta kun numeroiden pitäisi alkaa näyttämään, niin diginäyttö pimenee. Sunnuntaille varattu penkkiaika. Pidetään semmoinen pienimuotoinen penkkipäivä siis meidän porukalla. Saa vähän faktaa ennen ja jälkeen tulevien muutosten.
Ootko resetoinu ton PLX? mulla teki aina välillä tota. Paina näytön molemmilta sivuilta ja näytön alhaalta samaan aikaan heti kun käynnistyy, eli 3 sormea heti kiinni näyttöön
Niin tai uskoisit vaan ja laittaisit paremman maan
Takuuseen on mennyt noita näyttöjä noista PLX jonkun verran. Mulle osu kaks kertaa rikkinäinen putkeen. Kolmas toimii vieläkin kuulemma. Tästä viisastuin enkä ikinä osta PLX enään.