Nyt on asiallinen rojekti! Mutta tosiaan en tiedä kuinka "tarpeellista" on ahtaa tuota moottoria varmaan drifting käytössä vaparin ominaisuudet kuitenkin ovat aika mukavat. 350 voi stroukata 383 josta saa aivan eritavalla potkua voin kokemuksella sanoa, alkuun varmasti tarpeeksi noinkin. Meinasitko miten vahvistaa lootaa? Vaikka 350 on vahvimpia chevyn laatikoita niin ei taida kestää manuaalista venttiilipöytää vakiona. Sellane on aika raju kun pitää koko ajan laatikossa täydet paineet ja jos vielä kunno turbiinin missä 3000 stall niin loota alkaa luistamaan. Jatka hyvää työtä 
Kiitoksia asiallisesta palautteesta. Olet selvästikkin ollut V8 kanssa tekemisissä kun tiedät näiden moottorien ominaisuuksista

Alkuun ollaan suunniteltu, että ajetaan 1/4 maili lähtöjä ja radalla "time attackkiä" kunnes opitaan miten auto käyttäytyy ja jos sitten uskaltaisi alkaa enemmän kokeilemaan tätä driftinkiä, sillä kokemuksemme tällä hetkellä tuosta perän heittelystä jää ihan talviautoiluun liikenteessä

mutta joskus se kunnon meininkikin pitää aloittaa

Alkuun juu moottori pidetään vakiona, mitä nyt moottori avataan ja kaikki kulutusosat vaihdetaan (niistäkin kysytty jo tarjous) ja jos fyrkkaa on siinä vaiheessa hyvin, niin jyrkkä nokka ois kova sana istuttaa jo tuossa tilanteessa.
Myös tässä vaiheessa nuo hydrauliset nostajat olisi hyvä vaihtaa rullanokkiin, niin ei olisi kovassa käytössä niin tarkkaa tuon öljyn kanssa.
Tuolla nokallahan saisi jo todella mukavasti potkua.
Tuleehan tähän koneen täys remontin jälkeen peltisarjat lyhyillä putkilla ja yhdysputkella niin vääntöäkin tulee jo siittäkin jonkun verran.
Nämä V8 ovat siittä hauskoja, kun täys vääntö tulee siinä n.3000rpm paikkeilla ja huipputehotkin jo suhteellisen matalalla niin se perkuleen kierrättäminen ja poksuttaminen jää pois kun se on tässä vaiheessa täysin turhaa. Oma äRRä kun poksuu ja räpsyy ja ihan tarpeeksi katuliikenteessä niin ei sitä enään radalla jaksa kuunnella

. Löytyyhän tänä päivänä ympäri maailman ja jopa suomestakin jo vapari V8 driftereitä, että ihmetyttää välillä kun väki narisee siittä, et "mitä V8 tekee jos sitä ei ahda?!" Mut tämähän on pelkkää paskanjauhantaa, sillä onhan niitä vapari 4:kin radoilla

Konettahan ei ole penkitetty, mut se tehdään kyllä kun auto on nipussa ja vartilla täytyy heti käyttää, niin tietää sitten lähtökohdan ja tietää jälkeenpäin onko tulevista virityksistä apua vai haittaa.
Kyllä tuo laatikko pysyy ainakin näin alkuun vakiona, jos ei shift kittiä lasketa. Mutta sehän on tottakai selvää, et kun tehot tulee jossain vaijheessa kasvamaan niin kyllähän tuo laatikkokin täytyy vahvistaa.
Tällähetkellä syylärissä on jo integroitu laatikon jäähdytys, mut olen tässä miettinyt jo lisäjäähdytystä juuri tätä varten, ei se ainakaan pahaksi ole, että öljy jäähtyy jouhevasti

Jatka hyvää työtä
Sen verran korjaan, vaikka minä tätä kirjoittelenkin, että tämä ei ole yksin minun prokkikseni, vaan mukana myös 2 muuta foorumilaista jotka sattuvat oleen myös enemmän tai vähemmän lähisukua

Mukana minun lisäkseni:
KAITSU_S80T Kuningas Mammona