Carcom Oy  Elekma

My Summer Car

• 257 Vastauksia
  • 82125 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Taavi.H

• Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: My Summer Car
« Vastaus #150 : 30.10.2016, 20:40:10 »
Jees sen rakkorin jo löysinkin, tarvii ottaa uus erä tänään kun saadaan nappulat sänkyyn. Meni vähän sekoiluks viime peli  :D onks muuten normaalia ettei se pakun kuskin ovi pysy kiinni? Vai enks mä vaan saanu sitä sulki.

Se on japsipaske eikä Volvo,  joten ovi pitää kunnolla paiskata kiinni! :D
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
« Vastaus #151 : 30.10.2016, 22:19:27 »
Mikä helvetin juju tossa loka-auton tankkauksessa kanisterilla on? Oon käännelly ja väännelly ja pyörittäny ja hyörittäny joka helvetin suuntaan kanisteria ja koettanu vaikka mitä, mutta ei tee muutako valuttaa korkeintaan maahan polttoainetta. On niin vähänä polttoaine ettei enää pääse huolto-asemalle.
Skodillac Octavia 1.8t -09

Poissa razori

• Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #152 : 30.10.2016, 22:25:59 »
Mikä helvetin juju tossa loka-auton tankkauksessa kanisterilla on? Oon käännelly ja väännelly ja pyörittäny ja hyörittäny joka helvetin suuntaan kanisteria ja koettanu vaikka mitä, mutta ei tee muutako valuttaa korkeintaan maahan polttoainetta. On niin vähänä polttoaine ettei enää pääse huolto-asemalle.

No se juuri. Itseä kyrpii tuo sama ominaisuus. Ei ota kuin tietyssä asennossa joka löytyy kuinkas muuten kun tuurilla  >:(

Poissa SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
« Vastaus #153 : 30.10.2016, 22:35:25 »
No se juuri. Itseä kyrpii tuo sama ominaisuus. Ei ota kuin tietyssä asennossa joka löytyy kuinkas muuten kun tuurilla  >:(
Alotin alusta ku alko niin vituttaan. Onneksi en oo vieläkään saanu aikaseksi kunnolla alotettua satsuman tekoa, niin ei haittaa. Oon vaan rahaa keräilly nyt alkuun :D Pitäähän sitä rahaa olla että voi kerralla rakentaa mieleisensä auton ;)

Poissa razori

• Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #154 : 30.10.2016, 22:37:11 »
Alotin alusta ku alko niin vituttaan. Onneksi en oo vieläkään saanu aikaseksi kunnolla alotettua satsuman tekoa, niin ei haittaa. Oon vaan rahaa keräilly nyt alkuun :D Pitäähän sitä rahaa olla että voi kerralla rakentaa mieleisensä auton ;)

Itse pyöräytin tuon katolleen mettään ja kuolin :D nyt ilmeisesti tämän viimeisimmän päivityksen myötä (päivitti n. pari h sitten?) auto palautuu kuoleman jälkeen samaan paikkaan josta lähdettiin liikkeelle. Seuraava etappi olisi viedä tuo korinoikaisuun. Viddu kun meni solmuun :D

Poissa Makkara

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #155 : 31.10.2016, 00:49:26 »
Miksei tää satsuman shaisse kulje enempää kuin 120km/h? Kaikki mahdolliset virit on kiinni. Afr täyskaasulla 14.1. Vai pitääkö mennä utelemaan tuolta virityspuolelta vinkkejä? :D

edit: ja puoltaa hitosti vasemmalle :o aika villi ajaa :D
Vie sinne pajalle kulmien säätöön, niin alkaa kulkemaan suoraan ;).

Onhan sulla diesel kanisteri käytössä? Se tallista löytyvä kanisteri on ainoastaan bensalle...
S90 -98 B6304FS
EX:V70 -01 B5244T3, S90 -98 B6304F2, 850 -95 B5254S, 940 -91 B230FB, 740 -88 B230F, 740 -88 B200E, S80 -99 B6284T, C70 -00 B5254S

Poissa SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
« Vastaus #156 : 31.10.2016, 00:55:45 »
Onhan sulla diesel kanisteri käytössä? Se tallista löytyvä kanisteri on ainoastaan bensalle...
On oikea kanisteri.

Poissa Mattson

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #157 : 31.10.2016, 00:59:32 »
Noniin alkohan siihen päästä jyvälle :D Se lentokentän/crossiradan välistä menevä tienpätkä on kyl yks perse en meinannu millään päästä siitä läpi kun aina lipsahtaa mettään jossain kohtaa. Pääsin sitten kaupalle asti ja meinaa kuolla janoon niin enkös nohevana poikana avaa sen kauppakassin sielä sisun hytissä ja hilirimpsis joka paikka täynnä evästä  :D olin jo lähdössä kun tajusin et ainii kaljat jäi siihen kassan eteen. Kiva niitä mikropitsoja yms yks kerrallaan hiissata sieltä hytistä sisälle.

On siitä kaupalta aika pirun pitkä matka ainakin sen Loppen kautta kotio mut parempi tie. Samalla sattumalta löysin et sieltä kartan oikeasta alakulmasta pääsee sinne valtatielle, varmaan ajelee sitä kautta enempi.

Pari paskakeikkaakin ois tikkana taulussa ja kärryllinen puita odottelee vientiä pihassa mut piti saunassa käydä ensin ja sit lähtee ihan oikeesti nukkumaan  :D

Sata-amppeeriseen en oo vielä koskenukkaan... tai laitoin mä kampuran lohkoon mut en keksiny millä se kiinnitetään kun ne ainoot kolme laakerikaarta jotka löysin siitä hyllystä ei ainakaan vaikuta kuuluvan kampuraan? Tarvii kattoa jonkun kasausvideon kanssa se joskus nippuun (tai sit ei  ;) )

Jännä muuten et kun kuolin ja otin vanhan seivin uudestaan niin paku oli kadonnu pihasta, no se löyty sit sieltä ulosajopaikalta siitä krossiradan kupeesta  :o milläs sen nyt sielä hakee, kestää varmaan puol tuntia oikeeta aikaa kävellä sinne asti.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2016, 01:01:12 kirjoittanut Mattson »

Poissa Kaziganth

• Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • Hämeen hitain
« Vastaus #158 : 31.10.2016, 01:01:27 »
Kyllä ne laakeripukit siihen menee, ei vaann tahdo löytyä ensin sitä kohtaa. En tiä tarviiko nokann olla ensin paikallaam
No kun halvalla sai.

Poissa sekokupu

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • Volvo Rapist Club Finland
« Vastaus #159 : 31.10.2016, 07:33:49 »
Kannattaa muuten sijoittaa ammattilaisen nelipyöräsuuntaukseen, nyt oikeasti kulkee hyvin se vekotin :D

Poissa razori

• Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #160 : 31.10.2016, 09:37:11 »
Jännä muuten et kun kuolin ja otin vanhan seivin uudestaan niin paku oli kadonnu pihasta, no se löyty sit sieltä ulosajopaikalta siitä krossiradan kupeesta  :o milläs sen nyt sielä hakee, kestää varmaan puol tuntia oikeeta aikaa kävellä sinne asti.

Sontatykillä hinaat sen. Kyllä se sielä perässä roikkuu :D

Poissa ToniJH

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.4D
« Vastaus #161 : 31.10.2016, 10:40:11 »
Miksei tää satsuman shaisse kulje enempää kuin 120km/h? Kaikki mahdolliset virit on kiinni. Afr täyskaasulla 14.1. Vai pitääkö mennä utelemaan tuolta virityspuolelta vinkkejä? :D

edit: ja puoltaa hitosti vasemmalle :o aika villi ajaa :D
Viet sen purkkis korjaamolle, siellä saat valita sitten mitä tarvii autoon tehä. Esim aurauskulmien säädöt, moottorin viritys jne.
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

Poissa SamigoGTE

• Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Nonnih!
« Vastaus #162 : 31.10.2016, 11:21:31 »
Olis pätevä ku vois tolle haisullekki tehä jotain pientä tuninkia :D vanteet vaihtoon ja humppavehkeet  :2funny:
Remonttia se ainaki kaipaa ku yli satasen vauhissa vispaa aika hervottomasti   :2funny:

Poissa ToniJH

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.4D
« Vastaus #163 : 31.10.2016, 13:33:17 »
On muuten tullu huomattua, että ei tartte ees aina pöhelimen ääressä kytätä puu tai pskakaivo tehtäviä.
Itse jätin rekan kaupalle ja käyn sillä välillä ne kylän kaivot putsaamassa, helppoa rahaa, vedin hiacen rekan perässä mukana kylille jolla ajelin kämpille sitten.
Tilaus yms hommat kyttään kämpillä puhelimen ääressä.
Kaivot käyn ite kyttäämässä välillä läpi onko tavaraa, eikä tartte turhia rekkaa ajella takas kotia.

Yhessä vaiheessa jätin hiacen kotia ja veneellä ajelin kylän rantaan, josta menin käymään kaivot läpi ja otin kaupan pihasta rekan ja putsasin kaivot, suht nopsasti on tullu tienattua rahat tarpeisiin tällä tapaa.

Halkojen tekokin käy nopeasti siten, että näpyttää hiirellä halkopinoa jollon tulee aina ensin yks halko siihen halkaistavaks, ja heti perään räpyttää halkopinoa uudelleen niin tulee uutta halkoa se halkaisee aiemmin tulleen halon ja sen jälkeen heitän kärryyn, ei tartte siinäkään kovinkaan monimutkaisesti tehdä, saa kans nopeasti kärryn täyteen tuolla tapaa. Kun vaan pitää huolen kun kertyy sitä halkomäärää, että putsaa sen pölkyn aina pois siitä halkaisukohdalta, että saa uutta tulemaan. Hankala tietty selittää tuo asia, mut olen nopean kikan saanut tuosta aikaiseksi :)
« Viimeksi muokattu: 31.10.2016, 13:36:00 kirjoittanut ToniJH »
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

Poissa razori

• Turbo
  • "Noku mä haluan"
« Vastaus #164 : 31.10.2016, 13:45:55 »
On muuten tullu huomattua, että ei tartte ees aina pöhelimen ääressä kytätä puu tai pskakaivo tehtäviä.

Ei. Ja kun tulee keikka tulee se tikka karttaan, tallennat oman mielenterveytesi vuoksi, jolloin tikka kartasta häviää. Mutta kun lähdet siitä huolimatta ajamaan paikan päälle niin on keikka on silti edelleen voimassa. Jostakin syystä tikka vain häviää kartalta  :idiot2:

Race.fi  Puotilan autokorjaamo