Itse olen vähän pähkäillyt saman asian kanssa. Volvowebstoresta selvitin, että taka-alatukivarren ulompi kiinnitys pultti on
M12*100mm.
Audi a4 quatron camberin säätö pultti on
saman kokoinen. Eli alatukivarteen täytyy tehdä soikio / pitkä reikä ja nimenomaan silleen päin että se reikä pitenee tukivarren keskelle päin siitä alkuperäisestä reiästä, jotta camberin säätö onnaa oikeaan suuntaan.
Ainoa ongelma on epäkeskoprikan vastin kappaleen kiinnitys alatukivarteen. En tiedä onko alatukivarsi alumiinia, mutta luulen, että on. Ja silloin sitä ei ihan tavallisilla vehkeillä hitsata kiinni.
Mutta siis, camber säätö on mahdollista toteuttaa camber pultit hankkimalla ja alatukivarren reikää muokkaamalla, ainakin näin teoriassa.

Audin a4 2003-2008 camberpultti. ->
https://www.aliexpress.com/store/product/OEM-Eccentric-Bolt-M12X1-5X110-8E0501387C-For-AUDI-A4-S4-2003-2009-8E0501387C-8E0-501-387C/323351_32612549520.html Ja tuolla vagistien turinoita camberpulteista. ->
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=121869Edit: tukivarsi on rautaa, onnistuu siis hitsata. Ja varmaan helpompi tehdä säätö sinne tukivarren sisäpäähän.