Kirjotellaans tännekkin välillä vähän kokemuksia autosta.
Nyt on muutama tuhat kilometriä ajettu ja auto toiminut startin vaihdon jälkeen hyvin. Kovimmilla pakkasilla kylmäkäynnistys on tuon E85 hivenen kankeaa, mut senkin pystyy ratkaisemaan sillä, et laittaa väh. 1h roikkaan niin moottori pärähtää vaivatta käymään

Kulutus on suht. kovaa, mut täytyypi nuo tulpat vaihdella sit, kun saa tietoon et mitkä olisi hyvät kun auto vaihdettu viinalle, ei mitään käryä vielä, et millaiset toimisivat viinan kanssa hyvin, sillä nuo tulpat mitkä nyt on, niin alkaa joko oleen loppuun ajetut tai sitten ei ihan sovellu viinalle, koska edellinen tankkaus ja kulutus oli tosiaan n.16l/100km ja nyt oli tarkka kulutus 50:50 ajolle 15.3l/100km.
Litran kun saisi tippumaan niin olisin enemmän kuin tyytyväinen, mut meneehän tuo noinki

Välissä on ollut lämpöisempiä kelejä niin on päässyt oikein kuivalla asfaltilla kiihdyttelemään ja kyllä tuo jokseenkin paremmin kiihtyy tuolla viinalla kuin bensalla. esim. 50km/h- 130km/h kun kiihdyttää täydellä kaasulla, niin eron kyllä huomaa selvästi et on ripeämpi.
Tuossa katsellut ja ettiny virtaavampia pakosarjoja millä saisi oikeasti tuota potkua lisää, kuulemma E36 M3 pakosarjoilla tulisi selvästi vääntöä lisää joka olisi ihan tervetullutta, mut en mää tästä mitään rakettia teekkään, tämä on käyttöauto jolla käyn töissä, kaupassa ja miiteissä.
Mut täytyyhän näitä kauppakassejakin vähän laittaa niin pääsee pappa-meiningistä eroon.
"moottorin viritykset" jätän tämän auton kohdalla pelkästään hyvään pakoputkistoon jolla saadaan myös hivenen tuota 6 syl. ääntä pihalle

Tuossa aamulla meinasin ajaa kerjukolarin, mut refleksit pelasti nokka kolarilta ja vetokoukku takana perään ajolta, eli mun edessä kaksi autoo veti toisiinsa ja mun volvon perään tultiin, mut vetokoukku onneksi esti mun takapuskurin neitsyyden ja siihen ajajan auton etupuskin halkesi lievästi