"Turbot" heitetty vielä romukoppaan kun menin vahingossa paukuttamaan burnoutin aikana rajoittimeeseen ja syylärin muovipääty antautui...
Tein nopeat muovihitsaukset ja toimi! Samalla ilmoitus tänne, että ostetaan syyläri.
1,5 viikkoa se mun paukkus kesti ja sit alkoi vuotamaan n. 2dl/20km

vielä muutaman päivän jaksoin täytellä ja ajella, mut sit oli pakko hakea P11S1 .ltä ehjä syyläri.
Se tuli kötösteltyä eilen paikoilleen ja hyvin pelittää, paitsi oli pari pikku muuttujaa TAAS asennuksissa.
En saanut oikein kunnolla niitä automaatin nippoja irti vanhasta syyläristä ja hajotin kaikenlisäksi toisen, niin jouduin kötösteleen ne lähtö reijät tukkoon itse uudesta syyläristä ja tekemään toisenlaisen "jäähdytyksen" laatikon kierrolle, joka on puolimetrinen letku, joka kiertää syylärin välittömässä läheisyydessä
Eli manuaalin syylärillä olisin päässyt helpommalla kun tämä "tukkiminen" työllisti sen verran, et piti käydä ostamassa pari 3/8 LVI nippaa ja glykolin kestävällä tiivisteaineella tiivistämään

Ei vuoda ja se on pääasia, täytyy viä joskus JOS jaksaa, ostella puristus liittimet ja siittä suppari 1/2 tuuman kierteelle niin saa nykyisiin nippoihin ruuvattua helposti kiinni ja rokkaa paremmin niillä, kuin tehtaalta tullessaan syyskuussa vuonna 1995.