Terve, tuli viikonloppuna sitten ostettua ensimmäinen Volvo

Nyt olisikin muutamia kysymyksiä koskien kyseistä pirssiä kun aika tuntematon on. Olen täältä jo lueskellutkin asioita koskien kyseisen auton moottoria ja vaihteistoa koskevia juttuja ja vaikuttaisi että ovat aika varmoja pelejä.

(Entinen Opel omistaja

)
Autokaupassa kun ensimmäisenä tähän pirssiin istahdin niin huomasin kuinka mahtavat penkit tässä ovatkaan (nahkaiset). Olin jo siinä vaiheessa ihan myyty autolle

Vielä kun autosta löytyi kaikki mitä oli minun ja emännän toiveina (automaatinen ilmastointi, automaatti-vaihteinen ja kohtuukilometrit 203tkm). Tulipa sitten vaihdettua auton alkuperäinen HU-603 (muistaakseni) kunnon soittimeen, Pioneer AVH-P3100DVD:hen. Tarkoituksena olisi vielä laittaa vetokoukku, tummentaa takalasit ja tietenkin se tärkein eli käydä lastuttamassa, myös avarampaa putkistoa voisi jossain vaiheessa harkita

Ja samalla tuli tietenkin liityttyä VRCF jäseneksikin

Ja nyt olisikin muutama kysymys autosta

1. Ajattelin laitattaa tähän vapaavirtaussuodattimen tuon alkuperäisen tilalle. Mitä suosittelisitte/onko mitään järkeä?
2. Asennettuani tuon Pioneerin ei ratissa olevat äänensäädöt/kappaleen vaihdoit toimineet. Saako näitä toimimaan kyseisellä soittimella?
3. Kannattaako panostaa tulppiin ja ostaa suoraan Iridium tulpat? Hyötyä?
4. Mahtaakohan tähän kuulua tuo Volvo Service 2.0 juttu, kun siellä lukee että ei koske V70 -00 mutta koskeeko tätä MKII mallia?
5. Saakohan tähän laillisesti laitettua xenon valoja (laseissa lukee HCR tällä hetkellä)?
6. Onko jotain tyypillisiä vikoja mitä kannattaa seurailla ynm.
Kiitokset vastauksista! Ja katsotaan kuinka taival tämän kaunokaisen kanssa alkaa (tähän mennessä tullut jo 1000km ajettua)
Itse auto:

Soitin ja sisustaa: