Ohjaustehostimen öljyt (litkut) vaihdettu uusiin.
Vanhat oli vettä ohuempaa, mustanharmaata litkua

.
Paluuletku irti ja kannuun. Säiliön paluuaukko tukkoon toisella letkulla jossa pultti. Auto käyntiin ja kerran ehtii kääntää laidasta laitaan ja ehkä puolet takaisin kun pumppu päästää äänen. Sitten taas atf:ää täyteen ja uusiks sama. Ja välillä pistettiin paluuletku takaisin säiliöön. Ja pari kertaa kierrätettiin suht puhtaana ulos tullutta öljyä uudestaan.
Metallihilettä oli jonkinverran mukana mutta kun 380 000km ajetaan samoilla osilla niin saa sieltä lähteäkkin jo vähän metallia irti

.
2,5litraa meni öljyä sit loppujen lopuks, eikä vieläkään ole 100% puhdasta mutta paljon parempaa. Keveni ohjaus parkkipaikalla. Ei niin kevyeksi kuin 850/960 mutta parempi kuin ennen.
Onkohan mahdollista että nuo öljyt olisivat olleet alkuperäiset vuodelta 1990? Ikinä en ole noin vetistä öljyä nähnyt. Voitelu huipussaan
