Kiitokset Kulmamiehelle ja kuppelle,kun jaoitte mielenkiintoisia kuvia. Voithan kuppe laittaa tuohon vielä aika vaivattomasti alkuperäisen takalasinkin.Hommaa jostakin lasi kehyksineen ja hitsaile kiinni.Toki,jos et sitä halua,niin vaihtoehdot on aika vähissa tuolle korkeudelle ja kaarevuudelle.Vaihtoehdot on varmaankin se 600:sen lasi tai 444 pv:n lasi. Mekin veljen kanssa mietittiin kusiaisen lasia 20v.sitten,kun tätä autoa ekakertaa laskettiin.Eipä sitä siihen hätään mistään saanut.Sitten veli muisti,että hänellähän on tuolla varaosahyllyssä pv.n takalasi.En muista,oliko se 444:n vai 544:n lasi.Siinä sitä sitten touhukkaana soviteltiin amazoniin ja päätettiin,että jos ylä tai alareunasta(en muista) otetaan muutama sentti pois,niin lasi istuu hyvin.Siinä sitten päätettiin leikata se laikkakoneella.Lopputuloksesta ei ollu mitään varmuutta.Veli laikkasi ja minä siinä pitelin lasista kaksin käsin tukevasti kiinni.Lasin työstö vaikutti varsin hyvältä aika pitkään,kunnes lasi sanoi,että POKS! ja levisi tuhansiksi siruiksi pitkin tallin lattiaa.Hetken hiljaisuuden jälkeen lakaisimme lattian ja aloimme sovittamaan alkuperäistä lasia paikalleen. Itse pidän alkuperäisestä siksi,että siihen saa kromilistat paikalleen.
On tässä tullut tallissakin jotakin tehtyä.

Hitsailin katon taka-osan koriin ja avasin c-pilarin.

Pokkasin kulmaraudat ja hitsasin ne lasin kehyksen tueksi,ettei kehys pääse muuttamaan muotoa. Sitten kehys pois.
Olikin aika siirtyä takaisin a-pilareiden kimppuun.

Leikkasin tolpista sen 70 mm pois,koska minulla on virheetön ja sävytetty tuulilasi tuohon kokoon edellisestä madalluksesta.

Tolppien vääntelyn ja lukuisten ristimittausten jälkeen,sain hitsattua etutolpat hyviin hefteihin.
Kävin muokkaamassa edellisiä lataamiani kuvia vähän isommaksi,jotta niistä saisi vähän paremmin selvää.Pahoittelen silti joidenkin kuvien huonoa kuvanlaatua.