Laitetaan nyt vielä pikainen koontilista mitä palikkaa tekniikan puolesta on kiinni vaikka konepuoli on tuolla viritysresepti-topicissa jo mainittuna.
- B230F(X) vakio alakerta 13mm veiveillä, uudet laakerit ja renkaat.
- 531 perussiistittynä, kolmikulmaseeteillä, uudet ohjurit.
- Puristussuhde 9,3.
- VX-nokka vakioajoituksella.
- K-jetin imusarja suuttimenpaikoilla.
- Suuttimet 783cc Siemens Deka
- Megasquirt I, v2.2 levy.
- Jakajasytkä
- 65mm kaasuläppä välilaipalla, 2,5" ahtoputket
- MAN:in muovipäätyinen välijäähy, kenno noin 530x520x51.
- HX35 jaetulla 12 pesällä, vakio hukkaportti hepattu umpeen.
- Itse tehty pakosarja joka ei ole pulsseja nähnytkään, putki 38mm reiällä.
- 38mm kopiohukkis 0,6bar jousella ja yläpuolisella ohjauksella.
- Bosch perus muovinen by-pass.
- 3" putki takapöntölle asti akselin yli, takapönttö ja loppu 2,5".
- K&N kartioputsari
- Vanha K-jet pumppu ja normaali tankkipumppu.
- Innovaten laajakaista
- Loota uudempi M90
- Asetelma -618 SRE ja dieselin 228mm kytkinlevy.
- Littuvauhtipyörä, "kaikki" ylimääräinen pois, noin 5kg.
- Kardaanin etupätkä mittarivaijerillisesta M47:sta rautalaipalla, takapätkä voipi olla pari sen kanssa tai sitten ei. Ei ainakaan värise yhtään tämäkään.
- Perä 3.91 välityksellä oleva 1030. 3.54 tai 3.31 voisi olla asiallinen.