Ja pyssy käytössä ne jatkot vie sen voiman
Joskus joissain paikossa ollu pultit kii silleen et 1" koneella ja riittävällä letkulla ei oo lähteny jos on lyhytkin jatko mut ilman jatkoa sit aukes 
Se iskuhan katoaa siihen varteen, eli varsi antaa periksi.
Myös käytettävällä hylsyllä on merkitystä, normaali kirkas hylsy ei välitä sitä voimaa sinnen pulttiin yhtä hyvin, kuin musta konehylsy.
Jos pultin ja mutteripyssyn ominaisuudet on ihan rajamailla, eli ei ihan aukea pultti voimahylsystä huolimatta, niin pyssyn painaminen pulttia kohti auttaa myös (hylsy ei pääse iskun jälkeen palautumaan takaisinpäin, jolloin osa iskusta hukkuisi taas siihen hylsyn pyörittämiseen tyhjää..)
Omassa tallissa tapahtuu: ardic:n testipenkki (ardic:n käynnistys ja koekäyttö auton ulkopuolella)
purkasin yhdestä ardic:n ohjainlaitteesta sisuskalut ja hyödynsin ohjainlaitteen liittimen sekä kotelon, juotin johdonpätkät liittimeen kiinni ja vedin ne kotelon ulkopuolelle, johtojen päähän kytken ardic:n johtosarjan.
Koteloon teen vielä jokaiselle johdolle jonkintapaisen liitännän, jonka kautta pääsen yleismittarilla mittaamaan kussakin johdossa kulkevaa jännitettä ym. suureita. Eli tuosta tuli ns. break-out-boxi.
Kunhan vain keksin, että millaiset liitännät tuohon koteloon löytäisin jostain.
Ardic:lla lämmitettävän jäähdytysnesteen säiliö tuli tehtyä 22cm halkaisijalta olevasta putkesta, lisäksi vielä paisuntasäiliö V70 I:stä