AAZ:in pakosarjaan KKK K14:n tilalle soviteltu välilaippaa käyttäen jonkun Renun 2.3litrasen dci moottorin Garrett GT1546 ahdin.
Menee sillai kivasti millien päästä imusarjasta....täytyy toivoa että JX:n pakosarjassa on laippa niin ettei ainakaan lähemmäks menisi 


Tähän projektiin liittyen väsäsin hätäsesti syöttöpumpun ajoitusta varten työkalun. Sopinee vissiin muihinkin boschin pumppuihin. Ohjeistus + kuva
Tarveaineet :
2kpl ilmausruuvi M8x1
pätkä 10mm kupariputkea
pätkä 2-3mm tankoa (polkupyörän pinna esim. on 2mm)
1kpl letkuklemmari
1kpl mittakello

Ilmausruuveista katkaistaan kartiopäät pois. Pumppuun tulevasta päästä halkaistaan putki neljään osaan pieneltä matkalta. Toinen ilmausruuveista juotetaan tähän päähän kiinni. Itse käytin ihan pientä perustohoa + tinaa, kunnei hienompia vehkeitä ole.
Toinen ilmausruuvi laitetaan yläpäähän "tukipisteeksi". Mitataan se niin lähelle mittakellon piikkiä kun mahdollista. Pyöristetään porakonetta + viilaa käyttäen avainhahlo niin, että ilmausruuvi menee naheasti kupariputken sisälle. Porataan kupariputkeen pari reikää, joiden "läpi" ruuvi juotetaan kiinni paikkaansa.
Kupariputken yläpää halkaistaan mahdollisimman moneen osaan, ja mittakello kiristetään klemmarilla paikalleen.
Lopuksi katkaistaan "pinna" oikeaan mittaan.
Noissa mun käyttämissä ilmausruuveissa reikä on 2.5mm, joten tuo 2.0mm paksu pinna on hiukan liian ohut. En tiedä haittaako tuo pieni välys käytännössä mitään. Järkevämpi voisi olla porata noihin ruuveihin 3mm reiät, ja etsiä 3mm paksu pinna.