Kävin muutaman kuvan ottamassa, ei ny mitään suurta houkutusta ollu kuvata. Mutta on se ny silti ihan erilainen kun mitä oli.
Alustavasti puhetta et menee ens vkl uudelleen työnalle, saa sitten kuntoon ton.
Äärimäisen kova lakkapinta aiheutti pientä tuskaa ja ajoi aikataulun turhan tiukaksi. Pahoitteli ja sanoi että tekee uudelleen.
Sattuuhan näitä, ihmisiä me vaan ollaan.

@ Kuusisto, omasta rannasta.

@ Turku, Ruissalo, pikkupukki

@ Turku, Ruissalo, Jarno saarisentie

@ Turku, Iso-heikkilä

Täh, ukot tekee miljoona steppiä ja jäi holoja? 
Harmimpi homma, joutuu sen pinnoitteenkin ajamaan pois..
Laita ny silti kuvia, varsinkin millainen oli lähtökohta 
Nii, minkä mää sille mahdan.. Mut tekeepä uudelleen.

Ajattelin myöhemmin laittaa mut kai mä muutaman matan kuvan jossa naarmuja.
En noita ennen pesuu kuvia jaksa nyt ainakaan ladata, niissä pesemätön paskainen taxidata liimasaumojen kera.

kyllä tuon curen varmaan 2-steppinä joutuu pois ajamaan, mikä taas voi olla holojen kannalta hyvä. Kuulin vaan juttua että näissä olis kova mutta ohut lakkakerros..
Joo, tuosta lakasta olikin meillä juttua.
Luulen että ongelmaksi tuli väärin laskettu aika työhön jolloin teki sitten kiireessä, sanoin kyllä lauantaina että jatka sunnuntaina jos on tiukka aikautaulu. Mutta oli sitten yöllä ilmeisesti loppuun ajanu tuon. Lähtö varmaan turhan agressiivinen? En tiedä, itse en oo paljoa puleeraanut.
2-steppinä ajaa kyljet uudelleen, sanoi että silleen varmaan saadaan holot pois ja sen jälkeen uus cure niihin päälle.
Harmittaa mutta ei voi mitää.