Löysinkin Googlaamalla hyviä selvityksiä tuosta LTFT:stä.
Eräässä jutussa tuli esiin sekin, että tämän kumuloituneen LTFT-virheen pystyy nollaamaan, mutta se onkin toinen juttu onko se mahdollista LH-Jetronicissa.
Olisi mukava tietää.
LH:n kaikki arvot on helppoa nollata, nykäisemällä akun piuha irti minuutiksi tai LH:n sulake.
Tällöin kaikki alkaa alusta lastun perusarvoista. Vikakoodit katoavat myös.
Mutta mielestäni se on myös kokemuksieni mukaan se typerin temppu, varsinkin vikakoodien nollaamiseen.

Jos arvoja pitää nollata (vikakoodeja lukuunottamatta) niin LH sähköttömäksi on ainoa tietämäni konsti.
Jos sattuneesta syystä tai toisesta pitää aloittaa adaptiivisten arvojen hakeminen alusta, niin sitten sähköt LH:ta pois...
Saan kohta oman viinaboxini. Pitäisi ennen sen asentamista saada homma normalisoitua.
Ja muista, että kun alat boxilla läträämään, niin LH:n kaikki arvot pitää olla bensiinin normaaliarvoja, ettei tule ongelmia. Eli jos lyöt boxin kiinni ja tankissa on blandis, niin älä ihmettelem yhtään mitään ongelmia mitä voi syntyä. Pienin niistä on korkea polttoaineen kulutus!
Eli kaikki, jotka meinaavat laittaa jonkun viinaboxin kiinni ja kotterossa on LH2.4 (mikä tahansa versio), niin pelkällä bensalla on syytä olla takana vähintään 1000km tai 10 tuntia sekalaista ajoa!
Luultavasti tämä päteee myös erittäin pitkälle muiden bosch:n 80/90-lukujen ECU kanssa, ennen oikeata OBDII diagnostiikkaa...
Täähän oli ihan etanoli-käyttäjien evankeliumi 

Otetaans sille!
