Nuo mikanin polttimot toimivat ainakin 940:n umpiossa, olen kyydissä istuessa ja auton ympärillä kävellessä sen todistanut.
Hämmentävää on se, ettei umpiot itseasiassa häikäise silmiin niin paljoa kuin halogeeneilla. 5m päässä auton edestä allekirjoittaneen 945 halogeenein, jos umpiota katsoo suoraan, sattuu silmiin (pimeässä). Noilla LED-virityksillä umpio näyttää valaistulta, mutta silmät ei reagoi kivulla eikä ole tarvetta siristellä.
Paitsi kun laskee pään tuohon valokeilaan. Valopallo polttaa verkkokalvot ainakin viiden minuutin ajaksi.

Hämmentävintä niissä on ajon aikainen kokemus säkkipimeässä vesisateessa. Halogeenien <-> muotoinen valojen polttopiste laimenee, leviää ja hiukan häviää. Hajavaloa ei tule ylöspäin lisää, mutta auton edestä 10m päästä häviää se "valoläiskä" mikä vakiovaloissa on. LED-polttimoilla valot näyttävät ensinäkemältä "heikoilta", mutta kun tajuaa sen pinta-alan jonka nuo valot valaisevat (yhtä tehokkaasti kuin halogen sen valon keskiosan), ei voi kuin istua hiljaa ja ihmetellä.
Mikan voi kertoa polttimon merkin, minä en sitä muista. Kuitenkin TM:n testissä oli ainoa polttimo Philipsin lisäksi, joka toimi H4 -umpiossa. Huhujen mukaan Philips yrittää saada tieliikennehyväksyntää noille, joka olisi äärimmäisen hieno asia.
Oikeastaan kirjoitusmerkein voisi valokuvion tehdä näin;
Halogen: _<->_-
LED: __--<<===>>--////
Eli hajavalo lisääntyy, mutta ei vastaantulijaa päin. valokuvio säilyy, mutta valo hajoaa tasaisemmin. Mutkaisella pienellä soratiellä keskellä märkiä koivunrunkoja ei mikään yksittäinen asia hypännyt valoissa "silmille", vaan valo oli todella tasainen.