Voihan ne olla liian tiiviit, mutta jos tuotanto-olosuhteet ovat olleet niin kosteat, että ilmenee kondensoitumisena kylmissä olosuhteissa, on todella luokatonta laatua.
Varmasti elektroniikkakin moisesta tykkää.
Kosteudesta kai oli puhe ja ääneen ajattelin, että voiko ne olla liian tiiviit, ja niihin tiivistyisi kosteutta kuten useassa valoumpiossa on käynyt. Teoriaa se vain oli, enkä sitä varmana tietona tässä kenellekkään yrittänyt myydä. Harmi jos se alkoi kiukuttamaan 
Ajovaloumpiot kasataan yleensä useammasta palikasta useammassa eri "pisteessä" tuotantolaitoksessa. Siellä on useita eri materiaaleja ja paljon ilmatilaa, sekä avattavat luukut umpioiden takaosissa.
Tämän takia ajovaloumpioissa on myös yleensä aina hengitys ulkoilmaan, koska kosteuden muodostumista ei voi estää.
Lisävaloon jos pääsee kosteutta, on joko tiivistys tehty päin persettä, tai polttimoa vaihtaessa päässyt vettä tms. umpion sisälle. Tosin tuommoiseen LED-valoon ei juuri polttimoita vaihdella, joten joko tehty päin persettä, viallinen tai suunnitteluvirhe.