Ja näin on ensimmäiset koeajot tehty:
- Kytkin tuntuu varsin hyvältä, ottaa ylhäällä kiinni mutta sitä tässä haettiinkin. Painelaakerin alla noin 11 milliä shimmejä.
- Ohjaustehostimen nesteet kusee paineella ulos jostain, ohjaustehostin on mallia ei ole ja paikat ihan öljyssä tehostimen jäähdytyskierukan ympäristössä. Pitää tutkia.
EDIT: Vuotokohta ehkä löydetty. Paluuputken letkuliitin märkänä kuin mikäkin. Tutkittu nyt lisää ja (sormet ristissä) syyksi paljastui Aristosta pöllitty nestesäiliö jonka sisältä löytyi suodatin joka arvatenkin oli hyvin tukossa. Otin koko suodattimen pois ja putsailin säiliön ja täytin nesteet ja nyt tehostaa. EDIT: Tehosti hetken mutta nyt kusee taas nesteet. Huomenna auto ylös ja alle tutkimaan mistä vuotaa.
- Turbon öljyntulo vuotaa hieman ja tiputtelee öljyä pakosarjalle. Vuoto tuntuu olevan laipan ja turbon välistä (siellä on tiiviste, kun joku kuitenkin epäilee). Ei kehdannut enempää ajaa juuri tuon takia ettei auto yhtäkkiä ole liekeissä. Kiristelin pultit ja toivotaan että sillä tokenisi.
EDIT: Öljyntulo ei vuoda enää vuoda mutta ilmeisesti tiputtelee hieman ölppää venttiilikopasta

ja toki suoraan pakosarjalle. Ja taitaa vuotaa hieman myös öljynpaluusta.
- Flekti ei toimi. Joko rele pimeänä tai kytkennöissä vika. Megalta on fan control päälla ja asetuksissa ei tunnu olevan mitään outoa. Megalle releeltä menevä piuha on Spark G ja epäilyjä on heitelty ilmaan että tuo kipinän output ei toimisi sen takia että kipinäkäytössä ei ikinä ole yhtäjaksoisesti päällä eli maadoittamassa. Täytynee vaihtaa esimerkiksi VVT output -piuhaan ja testailla uudestaa. Mega näyttää kyllä oikeaa lämpötilaa.
EDIT: Vaihdettu piuha VVT:n piuhaan ja flekti laulaa iloisesti.
Muokkailin myös hieman kaasuläpän vivustoa, nyt ei ole aivan niin jäykkä käyttää. Vanhassa designissä vivuston rakenne teki kaasunkäytön pienellä kaasulla hyvin raskaaksi, kun vetotangolla ei ollut lainkaan momenttivartta kääntää kaasuläppää.