Komea projekti ja pitkään olen seurannut, annanpa oman "turhan" vinkin tohon tehostimeen, eli komppaan Puliukk0a.
Omassa, tosin 940:ssä, piti kerran nosturilla kääntelyn ja pumpun vaihdon jälkeen ajaa takaisin nosturille. Auto käynnissä pienillä kierroksilla (joku 1300 tjsp) todella hitaasti (siis ihan naurettavan hitaasti) piti kääntää 2-3 kertaa laidasta laitaan keula nostettuna, mutta ns. "Tappiin" ei saanut kääntää. Alkoi samantien rytkymään niin että hihna pomppas pois.
Ton jälkeen pystyi kääntämään rattia ryömittäen renkaat maassa. Taisin 10-15 minuuttia ryömiä tyhjäkäynnillä pitkin hallin pihaa todella rauhallisesti rattia laidasta laitaan kääntäen. Lopulta nöyristyi senverran, että pystyi paikallaan kääntelemään ja sitäkin rauhallisesti useita minuutteja.
Jos yhtään innostui, alkoi pumppu rutisemaan ja homma piti keskeyttää öljyn vaahtoamisen vuoksi. Lopulta uskalsi lähteä ajamaan ja parin päivän aikana loppui rutina ja nypytys kokonaan.
Tosin, erilainen pumppu ja linjat. Meinasi itellä usko loppua, mutta kun kotia oli päästävä, niin en antanut periksi. Liekkö 960 samanlainen tanko ja rakenne pl. pumppu?
Mutta jatka ihmeessä samaan malliin.
