Viime päivityksestä on taas kertynyt aikaa, mutta summaillaan mennyttä kesää;
Heinäkuulla tuli tehtyä pienimuotoinen roadtrip, joka sisälsi 95% maantieajoa. Matkaa kertyi noin 1100km.
Matkalla pysähdyttiin vakipaikalle ottamaan


Ja koska tällä uskaltauduttiin ensimmäistä kertaa Isovihan (1700 - 1721) pahiten runteleman alueen ulkopuolelle niin pitihän sitä kulutustakin seurata.

Tuolla matkalla kului 11.2l etanolia per 100km joka vastaa n.7.9l tavallista bensaa. Tähän voisi olla tyytyväinen jo nyt, mutta vielä on varaa kiristää kartan alipainealuetta


Jossakin vaiheessa kesää tämä joutui "melkein" töihinkin, eli tyhjän trailerin vetoon. Matka-ajossa trailerin vaikutus auton käytökseen oli olematon, oikeastaan mistään muualta kuin peileistä katsomalla ei voinut havaita, että vetokuulaan oli kytkettynä jotakin. Vetoautoa tästä ei siltikään ole tulossa, se on hankittuna erikseen johon tämä trailerihässäkkäkin liittyi


Kaikkiaan 6/5 kesä, mutta ilman tekniikkamurheita se ei sujunut.
Kostealla asvaltilla ja kaasuläpän ollessa 100% auki etupää yrittää sutia ennenkuin takapää haluaa lähteä mukaan voimanjakotalkoisiin. Kaiken ollessa ehjää vianhaku ohjautuu viskokytkimeen -onhan sillä jo menty 375tkm eikä se tuskin arvosta viimeisen 2tkm aikana ilmennyttä marginaalista tehonlisäystä

Talven aikana olisi myös tarkoitus asennella Ostrich emulaattori, jolla korvataan ECUn flash-muistipiiri. Tämä tarkoittaisi sitä, että pääsee säätämään livenä

Myös suksiboksille voisi antaa hiukan huomiota eli tarrojen, kaasujousien, sekä lukon vaihto. Kylkiäisenä perusteellinen pesu + maalipinnan kiillotus.
Nythän auto on jo viety harjoittelemaan horrostilaan siirtymistä. Kuitenkin ennen varsinaista levollepanoa täytyy suorittaa maalipinnan pesu + kiillotus + vahaus, sekä tärkeimpänä alustapesu. Myös puuvillasta tekemäni suojapeiton pesu on aiheellinen.
Nyt tässä alkaa olemaan ensi kertaa harrastamisen makua, kun voi jaaritella mm. puuvillaisen suojapeiton pesusta ynnä muusta nysväyksestä täysimittaisten remonttien sijaan
