0
Mustalaatikko, Jöyssi ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Näky 940:ssä vuotavan vaihelaatikko kartaanin päästä öljyä. Laatikko m47. Onko minkälainen homma vaihtaa tiiviste?
Ei se isohomma ole jos saat auton nosturille tai rasvamontun päälle. Kartaani piti irrotta ja ristikko laatikon päästä. Stefa pois ja uus paikalleen.Jokseenki nuin se muistaakseni meni. 6 tai 7 vuotta aikaa ku on viimeksi tullu vaihettua niin oikeen tarkalleen en muista
Auto -04 S80 moottorina B5244S.Nähtävästi k.o. auton moottorinlämmitin ei toimi, panssarijohto menee hienosti pohjan alle josta ei näe mitään ja montulle pääsen vasta huomenna.Osaako kukaan sanoa onko noissa autoissa (oikea) lohkolämmitin, vähän huonompi letkulämmitin vai (kuljettajalle) huono säteilylämmitin.Calixin tekele siellä on, mutta kun ei näy että millainen.Kiitos jo etukäteen!
Säteilijä siellä on. Se on siellä turbon alla jossain, siis jos turbo on. Mutta siellä lohkon ja rintapellin välissä kuitenki.
Ei ole turbottu moottori, ihan atmo kuten ruusperillä aikoinaan.Auto oli kokeeksi pari tuntia lämppärissä mutta kun ei näe tarkkaa jäähdytysnesteen lämpötilaa edes OBD:n kautta niin on aivan arvailun varassa että toimiiko tuo lämmitin.Joo, yleismittarilla näkee vastusarvosta, mutta se on tuolla missä monttukin...
Eikö kukaan tiedä,meneekö S60 etupenkit helposti 940seen?.
945 antoi vikakoodin 113, eli autodatan mukaan mahdollisesti imuvuoto, polttoaineen paine, johdotua, MAF -sensor tai HO2S.Lambdavalo syttyi konehuoneen pesemisen jälkeen, eli luulisin ongelman olevan johdotus. Ajoon tai kulutukseen ei vaikuta mitenkään. Onko yleinenkin vikakoodi tai onko jotain erityistä syytä tarkistaa jotain tiettyä paikkaa?
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=149.01-1-3 Lambda-anturi/liian rikas tai laiha seosKuivattele liittimet, jos koodi tuli pesusta.
b230FB on ilmeisesti aina ollut lh 2.4? Vai onko tässä jotain poikkeuksia?