0
0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
onko väliä minkä numero sarjan lamdan asentaa 940:seen nimitän nuo numero sarjat on vissiin siin liittimessä ja johdot poikki eikä liitintä vissiin missään
Bosch e cat ja sieltä etit numeron.Riippuu siis moottorista ja iästä numerosi. Niin ja löytyy lambdan kyljestä boschin numero.
eipä näistä googelilla ainakaan paljoo irronnut toisessa K814 ja toisessa H3S2 muita numero tai kirjain yhdistelmaa ei oleja valmistajaa en tiedä mutta 900 purku volvoista molemmat ja 3 johdinta 2 valkoista yks musta ja tosiaan ei liitintäja lisäksi eikö tuo musta ole signaali vai olenko väärillä vesillä
sopiiko 850 tai v70 mk1 ratti 940 malliin booreiltaan? Airbagin liitännöillä ei ole merkitystä
Joku oli muistaakseni kokeillut ja todennut ettei sovi. Löytynee haulla.E: eipä löytynytkään noin vain. Googlen mukaan 960/850/v70 rattiakseli on erilainen.
ja lisäksi eikö tuo musta ole signaali vai olenko väärillä vesillä
HeiOnkohan -07 c30 1,8 bensa kuinka nirso akusta? Vaihdettiin motonetistä ostettu boschilainen ja ei aamulla enää meinannut lähteä käyntiin.
Lataako varmasti?
Akun vaihdon jälkeen latausjännite oli reilu 14V. En tiedä mitä yön aikana tapahtui, tosiaan ei meinannut lähteä käyntiin ja lähtiessään vihdoin mittaristoon tuli teksti: akun varaus alhainen tms. eikä sähkölaitteet (valot, radio jne.) toimineet.n. 45min ajoa, 5 tuntia parkissa -> seuraavalla startilla kuitenkin toimi taas normaalisti.. Mystinen juttu.