Riittää varmaan että katson vanteesta sen kohdan missä se paino oli ennen kuin irtosi? Luulisin että näkyy kun osa siitä liimatarrasta on irronnut painosta ja huomenna katson että näkyykö jossain kohta vanteessa jälkiä missä on ollut.
Riittää. Muutaman gramman heitto ei ajossa tunnu.
Noissa liimapainojen liimoissakin on jonkin verran eroja riippuen painojen valmistaja. Tosin paljon vaikuttaa myös, miten se vanne on putsattu ennen painojen liimaamista.
Pari sarjaa aluvantenteita olen liimapainoilla tasapainottanut, niin kohdan olen putsannut ensin teräsharjalla ja sen jälkeen liuottimella.
Ainakin omassa 745:ssa ovat kesävanteiden liimapainot (itse tein rengastyöt aikanaan, enkä ole ammattimies) pysyneet kaksi kautta kiinni.
Mutta on noita nähty myös, että huonosti asennetut painot ovat irronneet aika nopeasti.
Koulussa aikanaan oli saanut koulukaveri jopa lyömäpainon laitettua niin huonosti, että irtosi, kun omistaja oli ajanut autolla noin 20 km.
EDIT. Editoin ensimmäistä lausetta.