0
0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Moottorina D5. Näytää alkuperäiseltä, jonkun sortin kumipuslat on kiinnikkeissä eli ilmeisesti ei tarkoituskaan jäykistää mitään?
Pikavinkit 940 230 FT:n lambdan vaihtoon. Yläkautta ajattelin yrittää, onnistuuko? Testiin tulee Walkerin mallikohtainen anturi.
Onko noihin D5:sen common rail suuttimiin olemassa eripaksuisia kuparitiivisteitä? Käytin suuttimet testauksessa ja putsatessa suuttimien paikkoja huomasin pientä tiivistepinnan rikkoa. Oli sisäkehällä ehjää pari milliä mutta ulompana oli syönyt alumiinia, ilmeisesti vuotaneet. Kuitenkin, jos niitä raspailee niin mahtaako tiivistää pelkästään uusilla asennussarjoilla? Jos ei niin sitten tarvitsisi paksumpia tiivisteitä.
Tdi:ssä vissiin heti venttiikisalaattia kun jakoremmin kiristin pettää?
Kyllä, ellei jotain ihmettä ole tapahtunut.
Tähän vielä palatakseni, tänään sain vihdoin potilaalle tehtyä tilaa talliin ja tuupattua sen sisälle.Nappasin venakopan pois ja odotin kutakuinkin tälläistä näkyä: videoKaikki nostinkupit kuitenkin nousevat yhtä ylös. Voiko siis olla että venttiilit voisi olla jopa suoria? Vai nappaanko vaan sovinnolla kannen irti
Mitenkä helposti tollasessa 2007 vuosmallin S80 2.4l D5 moottorissa menee hydraulisetnostajat? Vai kuuluuko moottorista kuulua kierrosten mukana sellainen suriseva ääni? Ei tietenkään ole varma kuuluuko ääni niistä, mutta epäilys on kova.
Moniurahihnan kiristinrullan laakeri?
Tämä tai laturin vapaakytkin.