0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Millä saa parhaiten pysymään volvon logon merkittömässä maskissa, edelliseen volvoon maskia rakentelin, huonolla menestyksellä, eli eipä juurikaan saanu epoxilla yms pysymään paikallaan?
Alkaa ideat loppua. S60(mk1) takapäästä kuuluu vaimea kolina/lotina ja auto vähän kuin niiaa takaoikealle kun pakittaa ja painaa jarrua. Puslat näyttää ja tuntuu ehjiltä, koiranluut näyttää ehjiltä, iskarin yläpäät tuntuis ehjiltä. Jousikin näyttää kokonaiselta. Ideoita?
Eiköhön se ero ole ecussa ja johtosarjassa.
Häkä arvo korkea joutokäynnillä, muut arvot OK. Onko halvempia arvauksia kun katalysaattori? B230ft moottori.
Voi käydä myös rikkaalla.CO = epätäydellistä palamista (liikaa hiiltä,vähän happea = rikkaalla)HC = Hiilivetyjä, palamatonta polttoainetta pääosin (voi nousta myös epätäydellisellä palamisella esmes. liian laihalla/rikkaalla)Käykö moottori muutoin hyvin? Olihan varmasti ajettu lämpimäksi ennen päästömittausta.
Ne perinteiset, lämpöanturi, jakajan kansi.
20km oli n. 2700 kierrokset ennen testiä ja suoraan mittaukseen. Satunnaista pätkimistä on mutta ei joutokäynnillä
Nytkö ne hehkut kuolivat V40:stä, vajaan 1,5 vuotta ehtivät toimia. Aattelin mitata ekaksi vain hehkuparit keskenään, ilman että alan nysväämään niiten ruuviliitosten kanssa, josko sillä pääsisi alkuun. Mikä oli hehkujen sulakkeen numero ?
Tarkasta/Vaihda:- Ilmansuodatin- Tulpat- Tulpanjohdot- Jakajan kansi + pyörijä (jos on yhtään hapettuneen näköiset, halkeamat paljastuvat brake-cleanerilla)En voi taata, auttavatko nuo, mutta kuvailusi perusteella siellä on heikko kipinä. Tietysti kannattaa tarkastaa myös puolan johto, joka ainakin allekirjoittaneella tuntuisi kovettuvan ihmeen nopeasti.Lähteekö hyvin käymään, jos moottori on puolilämmin? Että ajosta tulet, käyt vaikka 10min jossain poissa ja tulet takaisin autolle?