0
ErkkiXC ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
vm 2000 V40 T4 on nyt alkanut nikottelemaan.Saa sahata vähän aikaa käyntiin, sekä nostaa lämpöjä ajaessa. Varsinkin taajamassa noustaan punaisen puolelle.Mietin olisiko syynä tähän vaikkapa moottorin lämpötila-anturi, koska viat ilmenivät yhtäkkiä. Tästä kielisi myös lämpötilamittarin nousu keskivaiheille kun ei ole edes vielä käynnistynyt. Jäähdytinneste itsessään näyttää hyvältä, oli toki vähissä kun lisäsin. Ajamisen jälkeen ei näkynyt mitään, mikäli olisi kertonut öjystä.Olisiko teille tullut samanlaista vastaan?
Ei siinä sitten mitään, odotellaan rauhassa kevättä.
En tiedä miten näissä toimii, mutta jos on automaatti, voisiko vikaa olla pnp-kytkimessä? Jos auto ei tiedä olevansa P- (tai N?) -vaihteella, niin ei pyöritä starttia. Jos olisi tuota ongelmaa, niin vaihdekepin heiluttelu avain starttausasennossa voisi auttaa.
Lämminkone ja vähän aikaa ehti rost off vaikututtaan. Napauttamalla kevyesti räikkään aukes.
V70 Mk2, saako tuohon hanskalokeroon uutta kaasupumppua?
Volvo S40 1.8 2005. "Ohjaustehostin vaatii huollon", Selvästikään tehostin ei toimi, ratti on jäykkä.Jos menee vaihtoon, niin onnistuuko kotikonstein.Varaosamyyjän sivulla pistää miettimään huomautus "Due to the system's electronic settings, it is only possible to replace this article using a suitable diagnostics tool"
Ajoin koneen lämpimäksi ja motonetin ruosteenirroitusöljyä, oli irroitusöljyä laittanut jo viikko sitten ja kuukausi sitten valmistellessa. Lähti kaikki hehkut ihan t-avaimella varovasti kokeillessa, eikä ollut karstajumeja päissä! Kiitti neuvoneille!
Käykö VOLVO V40 (I)Valm.kuukausi: -Rekisteröintipvm: 20001003Alustan nro: YV1VW17K21F646514Sylinteritilavuus: 1948Moottorin koodi: B4204S2kW: 100Autosta bensasuutin autoon VOLVO V40 (I)Valm.kuukausi: -Rekisteröintipvm: 19990624Alustan nro: YV1VW1223XF347738Sylinteritilavuus: 1731Moottorin koodi: B4184SkW: 85Lamdavalon sytyttäjä oli yksi viallinen suutin, ei ilkeäis uuttakaan alkaa tiskiltä tilaamaan