0
Mäkimies ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Liikuttele hennosti niitä kaikkia letkuja vuotokohdan lähettyviltä, sillein itse sain sen esiin, suihkutti sopivassa asennossa ihan kunnolla löpöä.
jarrukliinerillä onnistuu hieman hienovaraisemmin
Itellä vastaavassa vika oli siinä paluuliittimen o-renkaassa.
Miten sen vuotokohdan kliinerillä saa selville?
Millä mk1 v70 saa käsijarrun? Nyt vaihdettu vaijerit, levyt ja kengät. Levittimet ei jumita, päinvastoin oli hyvinkin lerputtimet Tuntuu kuin vaijerit olis liian pitkät, vaikka kiristää tappiin kahvan luota tuntuu kahva edelleen kuin ei olis vastusta. Uudet vaijerit oli kyllä saman pituset kuin vanhatkinMuok: Motonetin vaijerit 3-4cm liian pitkät mitä myyvät
Ostaa mutanetistä säätörullan kenkien toiseen päätyyn niin alkaa pitämään kuin tauti.
Löytyykös tuosta jotain speksiä, paljonkos oikea mitta pitäisi olla ?
Mahtuisko vaijerin kepin päähän ranettamaan esim. sopivan pituista holkkia?
Muistaako kukaan mikä takaveto volvon alumiinivanne tarvitsi erikoismutterit sellaiset joissa pitkähkö ohjaus kartion jälkeen?