0
nepu10 ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
ihan yhtä laiska startteri mitä tos omas
Tuntuu vaan hölmöltä kun pitää oikein odottaa että lähtee
lh2,4 laskee puristuksia aina sen 3 kpl ja sit saattaa antaa kipunaa. iha yhden kerran on lähteny ekalla puristuksella käymään.
Kokeilkaas. Pyörittäkää 2 kierrosta konetta ja päästäkää startista irti ennenkuin käynnistyy. Sitten jos ei käytä virtoja pois, se sytyttää heti seuraavalla kerralla kun kone tulee oikeaan kohtaan. Yleensä meillä on potkaissut vastaan tässä tilanteessa.Mutta joo hemba. Lähtee käyntiin juuri niin hyvin kuin LH voi.
Lämmitysjohto pitäisi saada järkevämmin. Nyt se on sielä puskurin alaosassa missä ne näyttäisi yleensäkin olevan. Mietin että onko miten paljon purettavaa jos sen muuttaisi ajovalon alle vai saako sen alalistan pois ulkopuolelta. Omassahan ei ole lampunpesimiä eikä sähköistä valojen säätöä. Showroomissa näyttäisi arttu:n autossa asennettu tuohon kohti.Edit: 850 Volvo kyseessä.
onko mahdoton ajatus että silvot maskiin sopivan kolon josta se pikkupää pilkistää ??
Maski nosee pellin mukana. Aika pitka johto pitäis hommata.
Mietin että onko miten paljon purettavaa jos sen muuttaisi ajovalon alle vai saako sen alalistan pois ulkopuolelta.Edit: 850 Volvo kyseessä.
Minkäs takia oikeanpuolen eturengas ''kesä'' hankaa tuohon? Volvo S60 vm:03 laitoin ton kirkkaanpellin päälle alustamassaa(Kuva poistettu lainauksesta.)
Onko kääntymisrajoitin tipahtanu toiselta puolelta?
kaikki näytti kyllä olevan paikallansa.. mut veikkaan et syy on renkaassa kun kesärenkaat on leveämmät kun talvi.. silloin krohahtaa kun pyörät on ääriasennossa, vasemmalla puolella ei ollut mitään jälkeä.