0
0 jäsentä ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.
akku voi olla osa syyllinen.
jokavuotinen ongelma, miinuskeleillä kesälaadun?? diesel on sen verran jäykempää ettei eberin(ardicin) pumppu jaksa sitä pumpata josta syystä ei käynnisty.
tukkoinen äänenvaimennin oli syyllinen töissä eberissä ja webastossa.
Meinaa käytännössä mitä?
a) Mulla on LH-jetin bensaboksi -934 loppuinen, mistä koneesta se on? B230 940:stä napattu.b) Onko mitään hyötyä laittaa sitä hieman piristettyyn B230F:ään? E: Netistä sain kaiveltua, ilmeisesti B230FB elikkä 99kW version ECU. Tää on manuaalista, jos laitan automaagiin mitähän tietää? Selviääkö tää nyt vaan kokeilemalla? Tarviisko sytkäboksi vaihtaa samalla?
arvaus: manuaalissa ainakin matalampi tyhjäkäynti, tomaatti ei taida tykätä manuboxista ainakin vaihtaminen on mitä sattuu.
helpompi laittaa oikea boxi sinne. Manuboxi= kytkinpoljin, keskikonsoli uusiksi.
ei tule muuta mieleen nyt, sytkäboxi on ehkä sama manuaalissa ja tomaatissa. molemmat ruiskuboxit on varmaan boschin tekemiä, manu ja tomaatti?
FB:n boksi olettaa kylmäkäynnistys suuttimen olevan läsnä.Onko F:ssä moinen?
On.
Eli siis käytännössä homma toimii, onko isokin homma ottaa etuvastukset pois `?
Ei ole. Voithan ne vastukset sinne fyysisesti jättää vaikka paikalleen, se liitin vain irti ennen vastuksia ja kaikki johdot siitä johtosarjan puoleisesta liittimestä yhteen. Kirveellä poikki ja nippuun.
Kyllä ton pitäs jelpata ainakin B200F ssä autto jonkun verran tai no huippunopeus nousi 175km/h- 193km/h lankun mittarin mukaan