0
0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eli tuota b230ft:n paineita olin nostamassa. Bleedi kiinni hukkiksen letkuun ja testiä. Tuloksena aina0,4bar max ahtoa. Jopa letku irti. Kunhan tuo vähän jäähtyy, niin mistä lähden vikaa etsimään??
Ota siitä turbon etupuolelta 16mm letku irti (menee tulipellistä alavesiputkeen) ja syötä puutarhaletkusta vettä sisäkennolle päin. Sitten kun tulee puhdasta vettä ni kaikki vanhat on liuennu. Käytä vielä syylärin hana auki ja lohkon takana on sylinteriryhmän hana ihan vesipumpun lähellä. (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)
ja uus kyssäri, miten saan kytkimeb ilmattua? Nyttob kaveri polkenu ja availtu ruuvia samanlailla kun jarruissa mutta mäntä ei tuu kun puoleen väliin
Muistaako joku mikä kierre on volvon öljynsuodattimessa ?Kone b230
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CC8QFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.volvo-club.net%2FTunnista%2520kone.htm&ei=SNXcUdX9FInk4QSpyoGgCg&usg=AFQjCNF3qIh6jFCX1m9QbKyGMme_czK_vg&bvm=bv.48705608,d.bGE&cad=rjanoin se menee se tunnistus koskien b19-b23onkohan tossa edes kaikki?
joku päivä sitten oli juttua tosta
Lyhyeen ja selkeää kysymykseen, lyhyt ja ytimekäs vastaus kiitos. Vaikuttaako diesrl autossa katin poistaminen savuarvomittauksen tuloksiin? Jos vaikuttaa, niin paljonkin? Onko turbolliseen diesel autoon mitään hyötyä tehdä isompi putkisto, ilman kattia?
Milläs pystyy erottamaan mitäköhän vuosimallia tallissa lojuva B21 edustaa? Onko kaikissa kuoppamännät?