0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tuo oma v70 2.5t b5254t rupesi ryystämään ölppää 1.5l/2kk, kone huohottaa käyttölämpötilassa näkyvästi öljytikun putken täydeltä kuin öljykorkin altakin. Kilsoja 247tkm, puristuspaineita ei ole mitattu vielä mittarin puutteen takia. Mitä tuolle voisi tehdä ensialkuun kunhan saa mitattua pyttyjen puristuspaineet ensin?
Auttakaa mummoa lumessa ! Tuli tuossa tuhat vuotta sitten ostettua ohjaustehostin+hilppeet niin nytten en saa ohjaustehostimen pumppua mitenkään järkevästi aseteltua, kolmiosäiliö joka on kiinteenä itsessään pumpussa. En löydä mistään kuvaa miten on laitettu kiinni, epäillyttää että jompikumpi kiinnike on väärä mutta kumpi
Onko 940 ilmastoidun mallin sähköflekti 1 vai 2 nopeuksinen?Tarkoitus olisi asentaa tuollanen 740.
Koska huohotinletkut + banjopultti + öljyloukku putsattu? Aika herkästi näissä tukkiutuu.
Oiskoha sopiva topicci saara vastaust tälläsee... http://bakaxel.se/torsendiff-volvo-inkl-lager-h-matare.htmlvshttp://www.race.fi/fi/product/31965a-Quaife%20lukkoper%C3%A4t%20Volvo.htmlTässä nyt vaan mietin että kummasta puljusta tilailis torsenia? Toimituskuluista ei oo bakaxel puljun osalta mitään hajua, hinta muuten kyllä halvempi kuin race.fi:ssä,mutta mitähän kustantais kotiovelle asti?Ei vaan tuota ruotsin kielentaitoa oo juur yhtään, niin paha ottaa yhteyttäkään kyselemis mielessä...
Ei ainakaan minun aikanani kertaakaan, joten voisi alottaa ihan tuon systeemin putsauksella, mun tuurilla kuitenki päästä toisee sontaa täys.
Minkä kokoset suuttimet on vakiona x40 2.0i koneessa? Väriltään violetit. Toiset suuttimet on samasta autosta mutta 2.0t:stä, minkähän kokoset ne on? Ne on väriltään harmaat.. Dekat tais molemmat olla.