0
HammerDown ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Meneekö MK1 V70 lisäpenkit MK2 V70?
Mistä johtuu, ettei oman '07 V70:n lampunpesurit toimi? Johdotukset, releet ynnä muut tarkastettu jo mm. kesällä vaihtoautotarkastuksessa, eikä vikaa löytynyt, voisko olla jostain kohtaa tukossa letkut tmv., koska konepellillä näyttäis, että jossain välissä ois ehkens ruikkinu nestettä?? Silminnähen ei kuitenkaan näyttäis mimmostakaan reaktiota olevan kun pesasee tuulilasin...
Onko sulla rekisteriotteessa merkitty siihen mk2:een 7 henkilöä. Jos ei ole, niin ei saa enää asentaa lisäpenkkiä
Kaverilla 240 b230f koneella, alkuperäinen.. Mittaristossa ei kuitenkaan ole edes paikkaa moottorin vikavalolle (lambdasymboli), viittaako se siihen että mittaristo olisi joskus vaihettu vai eikö kaikissa tota valoa ole ollut? Toisella kaverilla samanlainen auto ja kyseinen valo löytyy..
Onko 850 ykkös ja kakkos koppasten etulokareissa ja konepelleissä eroja?Valot on erit, mutta onko lokarit ja konepelti myös erit?
Oon ollu semmosessa käsityksessä että noissa keulissa ei ois eroo ku valoissa ja valojen alapuolella olevissa peitelistoissa.
Tyhmä taas kyselee. Tuli tässä 3 vuotisen Volvo-uran ensimmäinen vika vastaan. Kävin kaupungilla tuolla minun -98 V70 2.4 bensalla ja kotiin tullessa huomasin että moottorin lämpötilamittari nousee nopeasti tappiin, onneksi olin melkein kotipihassa. Nyt pari tuntia myöhemmin kävin kääntämässä autoon virrat päälle ja lämpömittari nousee edelleen tappiin saakka, eli aivan punaisen alueen loppuun asti. Jäähdytysnestesäiliö oli kädellä kokeiltaessa vain maksimissaan haalea. Sekoileeko tuossa joku lämpötila-anturi vai voiko vika olla jossain muualla?Nimim. kädetön autojen kanssa
Vuonna -90 lambdasymboli tuli 240:iin kaikille markkina-alueille.