T5 kone taitaa mennä yli noista 740 suurimmista tehoista ja enää ei katsastuskonttorit hyväksy penkkilappuja, joissa alkuperäisen koneen tehoja on pienennetty.
Jos peli ei ole vähäpäästöinen, saa tuon T5 koneenkin katsastettua alitehoisena "muuttamalla" sitä, riittää periaatteessa jo että pakoputki tai moottorinohjaus on vaihdettu. Tällöin moottori katsastetaan "omavalmisteena". Vähäpäästöisessä tuo taas ei onnistu ilman kalliita päästölappuja.
Tällainen "omavalmiste" moottori mulla on omassa pelissä (EI-vähäpäästöinen), 167hv vaparina tehtaalta kaasareilla, hups, ruisku, ahdin ja IC kavereina ja muutama muu muutos ni oli enää 135hv lapussa @ 0,2bar.
Ja sitten unohdatte samalla seuraavaksi noi huuhaat että on vähintään oltava 0,5bar ahtopaine, sitä ei ajoneuvolaki vaadi.

500hv tinakoneeseen tarttet sitten melkeen T5 lohkon, eli 81mm porauksella olevan, vapari ja matalapaineturbon 83mm porauksiset ei tahdo kestää. Toinen vaihtoehto sit D5 tai R lohko. Kokeilla saat toki 83mm porauksisella lohkollakin, mutta sillon sietää kaiken pelata nappiin jotta saa nuo tehot ulos räjäyttämättä konetta.
