Vatanen totesi jossain haastattelussa, että onneksi ne B-ryhmäläiset kiellettiin kun ne olisi ollut jo aivan hulluja vehkeitä. Uudessa Arin testaamassa Pösön kehitysversiossa tehoa yli 700 hv ja painoa 900 kg, ei enää ollut kuskin järki pysynyt vauhdissa mukana kun oli saanut alustan kuntoon.
Jos muistan jotain Vatasen ja Kankkusen kertomaa kyseisestä "Evo 3" mallista niin vetopito ei ollut vielä kolmosellakaan mitenkään varma juttu kuivalla asvaltilla ja ekassa täysillä vedetyssä testistartissa lähti kuskilta kuulosuojaimet päästä. Ei silti etteikö jo käyttöön ehtineet laitteet olisi nekin ollut lähestulkoon samaa luokkaa, virallinen teho esimerkiksi Delta S4 kohdalla oli jotain 450 hevosvoiman luokkaa mutta epävirallisesti (lue: tosiasiassa) luku alkoi kutosella.
Dakarissa ja Pike's Peakissa käytetty 405 T16 ei varsinaisesti ollut enää B-ryhmän auto mutta siinä oli käsittääkseni otettu käyttöön juurikin tuo 205:n viimeisen kehitysversion tekniikka, eli tehoa oli vähintään tarpeeksi eikä auto vieläkään painanut paljon kärpäsen aivastusta enempää. Varmasti oli kyllä edeltäjäänsä helpompi ajaa pidempänä ja vakaampana.
Oliko toi stratos b-ryhmäläinen vai group 4?
Muistaakseni Henri Toivonen ajoi formularadalla suoritetuissa asfalttitesteissä delta s4:llä kierrosajan, joka saman vuoden f1-aika-ajoissa olisi riittänyt kuudenteen lähtöpaikkaan? 
Stratos oli nelosryhmäläinen mutta ajatusmaailmaltaan sitä voi tavallaan pitää ensimmäisenä B-ryhmäläisenä, ensin suunniteltiin ralliauto ja sitten kyhättiin katuversio.
Ja tuo Toivosen juttu on yksi niistä legendoista joista yleensä unohdetaan kertoa jotain oleellista kuten esimerkiksi se että Toivonen ajoi lyhyempää rataversiota.

Ei kai nyt kukaan kuitenkaan usko että 600 bhp 900 kg ralliauto pärjää nopeakaarteisella moottoriradalla 1000+ bhp 600 kg formulalle, kovaa ne kyllä meni muttei sentään noin kovaa.