Garrettilla 0,9bar @ 2280rpm ja samaan aikaan Mitsu vielä ihmettelee, että tarviskos jotain tehdä. Oma vakio FK ottaa "heräämisessä" selkään kuten myös kaverin etanolilla käyvä merikontti hieman isommalla 16T hyrrällä. 
Tälläiseen väittämään on varmaan jotain faktaa jo? Onko vielä vinokoneessa kiinni, tai onko vinokoneessa enään alle 3litran iskutilavuutta?
Ja kai me puhutaan edelleen Volvon jeesusta vanhemmasta T3 ahtimesta?
Siinä kun on, isommat siivet, isompi pakopesä, ja 10v vanhempi siipiprofiiili kun 13c?
Kehityksen huomaa Mitsussa, että pienemmällä saadaan samoja tehoja...
Jos T3 olisi parempi heräämään, niin miksi Volvo (ja moni muu valmistaja) olisi ikinä vaihtanut T3:sta Mitsuun? Olisivat perkele, säästäneet pitkät pennit ostamalla vanhoja T3 turboja.
(Garretinkin olisi kannattanut jättää kaikki kuulalaakeri viritykset ja pikku T25 ahtimet pois. Hölmöjä.

)
Silloinhan sitä paukutettaisiin vielä nykypäivänäkin moniin autoihin, TD04 kun vieläkin naitetaan uusiin autoihin.

Pystyn mäkin sanomaan että mun TD05-16G heräilee 2000-2500rpm ja siellä on 1bar.
Vaatii kyllä jo
vähän isolla vaihteella vedätystä noilla kierroksilla. Ja mittaus ei ole tarkkaa.

Dynossa kannattaa ehdottomasti käyttää jos saa 2280rpm 0.9bar ahdot jo. Siellähän saakeli sitten 400nm jos Mikko saa 0.493bar ja 280nm.

Mutta joo, taisin astua trollin ansaan.
