Heitetäänpäs tähän väliin yksi 940 turbokymysys:
Allekirjoituksen käyttöclassicci kävi penkissä. Tulos
171hv/294Nm.
Viritykset:
Kinugawa TD04HL-20T Billettisiivellä ja 11blade turbiinilla, #7 suora kartio,
KL-Racing 3" DP+100Cell Racekat, loppuputki vakio (Bilteman rosteri ilmeisesti)
0.8Bar ahtoja
AEM 320LPH bensapumppu
Kaikki muu orkkista (immu, sumut, lastut,cooleri, 530kansi, T-nokka yms..)
Vähän laimeasti noussut teho virityksiin nähden... Pitäishän tommosesta nyt joku 220 penkkihevosta (190 oikeata) tulla, ajattelin. Ajattelinko väärin?
Ennenkun tulee sanomista vakiolastuista niin AFR täyskaasuvedossa ahdoilla siinä 11-11.5paikkeella, vetää tasaisesti, ei rötää missään vaiheessa ja ei tuntuisi nakuttavan
koska nakutusrikastus vetäis kyllä paksummalle sopat?
Hanuridynon mukaan tuntui kun olis mennyt yhtä hyvin/ehkä jopa paremmin täysin vakiona pelkällä 0.8bar ahtojen nostolla...
Mikäköhän tuossa nyt meni pieleen? Ahtimen/DP:n asentajalta pudonnut DP:seen/Cooleriin jotain ylimääräistä?
