Minä kans ihmettelin tuota 60mm edestä ja 40mm takaa, koska mistään muualta ei tuollaista sarjaa löydy kuin slamitilta...
Pitäisi soittaa ja kysäistä varmistus, mutta luulen tuon 60/40 olevan vain tuohon vanhempaan korimalliin V70:stä
Mutta asiaan eli nyt on muutama sata kilometriä takana FK etuiskareilla niin jos vertailukohtana käytän autoni alkuperäisiä
Volvon asentamia sachs:in iskareita, jotka ei varmaan enää mitkään uudenveroiset olleet(240 000km jälkeen) mutta öljyt ovat vielä sisällä, eli ovat kunnossa

Niin FK iskarit eivät jysäytä lähellekkään niin kovaa asfaltin poikkirailoista kuin sachs:in iskarit ja
ovat mukavemmat isoissa roudan aiheuttamissa hyppyreissä, kun vaimentavat hyvin ulosjoustossakin verrattuna alkuperäisiin, jotka hyppäytti ainakin 20cm ylöspäin ilman mitään vaimennusta.
Tähän mennessä miinusta tulee ainoastaan huonon soratien oikein tiheästä rypyläpinnasta, joka tuntui aika ikävänä ratin tärisemisenä.
Illalla olisi tarkoitus lähteä kokeilemaan mukulakiven ihanuutta Ouluun niin saa siitäkin jotain tuntumaa ja kestokokemuksia täytyy
tässä odotella siihen asti, että ajan tuon 100 000 km ainakin toivottavasti

Pitäisi kysellä, että minkälainen takuu näillä oli kun en mistään sitä löytänyt.
Ja voisin sanoa näin loppuun, että ainakin tähän mennessä olen pitänyt tuota 76€kpl hintaa aika sopivana hinta-/laatusuhteessa.