Hitsin pimpulat, tännehän on tullu hirveästi palautetta. Kiitokset siitä!
300 on erittäin hyvästi muotoiltu auto kunhan vaan osaa ne muodot ja linjat löytää karvalakkimallista mitä nämä suomessa yleensä kaikki on ollut. Sitten kun ne
on hoksinut niin sopivilla mausteilla ne saa tuotua näkösällekkin, työtuneja kyllä saa siihen laittaa kun osia ei ole olemassa.
Yksi miinus tuosta korisarjasetistä nyt on tullut löydettyä kun auton on ottanut päivänvaloon ja käyttöön. Elikkäs erisävynenhän se on mitä auto

Oisko
sitten hileet väärään suuntaan, sillä läheltä katottuna, ja nyt esim kun kävin katsastamassa kun auto oli nosturilla niin alhaaltapäin katsottuna sävy on sama.
Automaattisesti jotenkin ajattelin että kai se maalari osaa ne maalata niin päin kuin auto yleensä on. Mut ne on maalattu ilmeisesti niin että esimerkiksi auto pitäs
nostaa keula taivasta kohden maalauksen ajaksi että hileet tulisi oikeaan asentoon... No kattoopa mitä tän kanssa tekee. Voishan tuota autoa käyä näyttään
maalarille ja tuumailla sitten siinä yhessä.
Ja tosiaan katsastamassa siis kävin. Rimaa hipoen leima saatiin. Vanha mestarikatsuri oli nyt niin tarkkana että löysi tosi vähän väljän alapallonivelen. Ja myöskin
sen väljän vetonivelen se huomasi. Toinen etujousi liikehti hieman, katkastut kun on. Tässä välissä jo aattelin että oh my good

Ei taija leimaa saaja.
Onneksi oli asiallinen mies tämä katsuri, kun kerroin että kesäauto pääasiassa nykyään on ja talvella olen ajatellutkin vetonivelet uusia. Ja kun se jousi ei kuitenkaan
irronnut kokonaan niin anto täyen leiman

Sano vaan että kuhan saat ne jouset pysyyn ihan tiukkana niin ok. Huomas että on aikoinaan katsuroinut näitä kun osas
aukasta konepellin. Sanokin että "näitä on ollu ennen maailmassa paljon." Laatikonpalkista sanoin että tuo mun piti tehä uus ja katsuri sanokin että "joo näistä on ruukannu
laatikot tipahtaa usein." Madalluspalikoista ei sanonu muutako että "sää oot vähän laskenu näköjään takajousitusta."
Auto on muuten tosiaankin paljon kivempi ajaa nyt kaupungissakin timmien lootanpuslien ansiosta. Auton "runkutus" on kadonnut lähes kokonaan, ja kun sen vetonivelen
vaihtaa niin katoaa varmaan kokonaan. Etujousipuolta nyt tässä olen tsuumaillut, josko tekis toiset tolpat joihin hitsais lautaset ylemmäs, sitten jos tohtis ne spaxin madallus-
jouset tilata joista pätkäsis sen -20 lisää.