En minä tiedä tarviiko diskantit vahvistinta. Olisko järkeä laittaa siis se 4006 vaan ovikajareille ja subbarille ja antaa diskanttien sihistä soittimen oman vahvarin voimin?
No ei kyllä erillistä. Eri jos alkaa oikeesti leikkiin aktiivisen järjestelmän kans.
Mulla on tuon vahvarin kautta kaikki koska halusin saada soittimesta vahvistimen kiinni, kun kerran sellanen mahdollisuus on.
Takaa suodatin korkeimmat äänet pois koska ei sitä dissen sihinää kuuntele Erkkikään.
Edessä oon vaimentanu muilla säädöillä sihinää. Siinä täysin vielä onnistumatta.

Luotettava firma, ja hyvää tavaraa. Tuolla maxboom foorumilla mainostaa ja käyttäjilläkin hyviä kokemuksia ko. firmasta. Itsekkin vois tilata liittimiä tuas kassillisen. Jos erikseen ostaa, niin esim hitsaus kaapeli o hyvvää tavaraa. Ei niin tuning, mutta notkeampaa ja halvempaa. Täällä päin esim 35' ~9€ / m Niin ja kun kaapelia ostaa niin vältä alumiini kaapeleita, kupari johtaa paremmin virtaa 
Mutta tarviiko/tekeekö tuolla konkalla mitään? Ja mihin tarvitaan 3m:ä maakaapelia?

No ei lopu ainakaan kesken.

Hitsauskaapelia. Esim tuollasta.
http://www.ladek.fi/accessories/kaapeliliitti.htmlJa varmistin oman kaapelin vahvuuden, on 35:sta. Sen saa hienosti vedettyä sisään jarrrutehostimen läheltä. Menee heittämällä sisään ihan omassa letkussa.